Show simple item record

dc.contributor.authorJonytė-Zemlickienė, Akvilė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:32Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:32Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110645
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas prekės pakuotės dizainas ir jo poveikis vartotojo apsisprendimui pirkti elektroninėje erdvėje. Prekės pakuotės koncepcija elektroninėje erdvėje ir elektroninės prekybos kontekste tampa aktuali tyrimų sritis, padedanti spręsti prekių patrauklumo, populiarumo ir kitus iššūkius. Fizinės parduotuvės įgyja konkurentą – elektronines parduotuves, tai ir paskatino mokslininkus analizuoti prekės pakuotės svarbą tiek fizinėje, tiek elektroninėje erdvėje. Elektroninė erdvė tampa vis populiaresnė tarp vartotojų, todėl labai svarbu suprasti vartotojų elgseną. Dauguma mokslininkų analizavo vartotojų poreikius renkantis prekę, daugiausia dėmesio vartotojai skiria pakuotės dizainui, kuris tiek fizinėse parduotuvėse, tiek elektroninėje prekyboje yra vienodai svarbus. Baigiamajame darbe nagrinėjama vartotojų elgsena, kuri skatina juos pirkti prekes ir kuriems įtaką daro prekės pakuotės dizainas. Išnagrinė-jus teorinius aspektus ir atlikus tyrimą yra sukuriamas modelis, kuriame pateikiama vartotojo elgsena perkant internetu ir veiksniai lemiantys prekės pasirinkimą. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, teorinė analizė, tyrimo metodologija, tyrimo rezultatai, modelis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 59 p. teksto be priedų, 13 iliustr., 11 lent., 63 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master thesis deals with the design of the product packaging and its impact on the consumer's decision to buy online. The concept of product packaging in cyberspace and in the context of e-commerce is becoming a topical area of research, helping to solve the problems of attractiveness, popularity and other goods. Physical stores are gaining rival e-commerce, which is what prompted researchers to analyze the importance of product packaging in both physical and cyber space. Cyberspace is becoming increasingly popular with consumers, so understan-ding consumer behavior is crucial. Most researchers have analyzed consumer behavior when choosing a product, which is exactly the design of the packaging, which is equally important in both physical stores and e-commerce. The thesis examines consumer behavior that encourages them to buy goods and what influence the design of the product packaging has on them. Exa-mining the theoretical aspects and conducting a research, a model is created that presents the consumer's online shopping behavior and the factors that determine product choice. Structure: introduction, theoretical analysis, research methodology, research results, model, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 59 p. text without appendixes, 13 pictures, 11 tables, 63 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent67 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48041972/datastreams/MAIN/content
dc.subjectN900 - Verslas ir vadyba / Business and administrative studies
dc.titlePakuotės dizaino įtakos apsisprendimui pirkti elektroninėje erdvėje vertinimo modelis
dc.title.alternativeModel of Evaluation of Product Design Impact on Consumers Decision to Buy
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltpakuotės dizainas
dc.subject.ltprekės pakuotė
dc.subject.ltelektroninė erdvė
dc.subject.ltvartotojas
dc.subject.ltvartotojo elgsena
dc.subject.enpackaging design
dc.subject.enproduct packaging
dc.subject.encyberspace
dc.subject.enconsumer
dc.subject.enconsumer behavior.
dc.identifier.elaba48041972


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record