Show simple item record

dc.contributor.authorMoločka, Vladislav
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:33Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110650
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe atliktas veiksnių, įtakojančių saugų pavojingųjų krovinių vežimo kelių ir geležinkelių transportu, tyrimas. Remiantis teoriniais ir praktiniais aspektais, buvo tiriami ir įvertinami veiksniai bei saugumo užtikrinimo galimybės vežant pavojinguosius krovinius kelių ir geležinkelių transportu. Analitinėje darbo dalyje buvo išnagrinėti mokslinės literatūros šaltiniai ir saugumo reikalavimai, taikomi ruošiant ir vežant pavojinguosius krovinius bei surasti veiksniai, įtakojantys saugų pavojingųjų krovinių vežimą kelių ir geležinkelių transportu. Buvo išskirtos inovacijos, naudojamos pavojingųjų krovinių vežimo metu, bei pateikti teisiniai dokumentai, reglamentuojantys pavojingųjų krovinių vežimą kelių ir geležinkelių transportu. Išnagrinėta dabartinė situacija Europoje ir Lietuvoje vežant pavojinguosius krovinius ir įvertintos rizikos atsiradimo priežastys avarijų atsiradimui. Tiriamoje darbo dalyje atliktas pavojingųjų krovinių vežimo kelių ir geležinkelių transportu kokybinis tyrimas. Tyrimui atlikti buvo naudojamas apklausos metodas – apklausti Lietuvos transporto įmonėse dirbantys ekspertai, atsakingi už pavojingųjų krovinių vežimus kelių ir geležinkelių transportu. Apklausos tikslu buvo siekiama išsiaiškinti, kokie veiksniai turi didžiausią įtaką saugiam pavojingųjų krovinių vežimui. Gautos apklausos rezultatų patikimumui užtikrinti, buvo pasirinktas Kendalo konkordancijos koeficientų metodas, pagal kurį buvo nustatyti pagrindiniai veiksniai, kurie turi didžiausią įtaką saugiam pavojingųjų krovinių transportavimui kelių ir geležinkelių transportu. Trečioje darbo dalyje, remiantis gautais rezultatais, sukurtas ir pateiktas bendras kelių ir geležinkelių transporto saugaus pavojingųjų krovinių vežimo bei avarijos rizikos mažinimo modelis vežant pavojinguosius krovinius. Pateikta modelio aprobacija. Suformuluotos apibendrinančios išvados ir siūlymai.lit
dc.description.abstractIn the final master's thesis the investigation of factors influencing the safe transport of dangerous goods by road and rail is carried out. On the basis of theoretical and practical aspects, the factors and safety options for the transport of dangerous goods were investigated and evaluated freight by road and rail. In the analytical part of the thesis the sources of scientific literature and safety requirements applied in the preparation and transportation of dangerous goods were analyzed and the factors influencing the safe transportation of dangerous goods by road and railway were found. The innovations used in the transport of dangerous goods were highlighted and legal documents regulating the transport of dangerous goods by road and rail were presented. The current situation in Europe and Lithuania in the transport of dangerous goods is analyzed and the reasons for the emergence of risks in the occurrence of accidents are evaluated. The qualitative research of dangerous goods transport by road and rail was carried out in the research part. The survey was conducted using a survey method - interview Experts of Lithuanian transport companies responsible for the transport of dangerous goods by road and rail. The purpose of the survey was to find out what factors have to do the greatest influence on the safe transport of dangerous goods. To ensure the reliability of the resulting survey results, the Kendal Concordance Coefficient Method was selected, which identified the key factors that have the greatest impact on the safe transport of dangerous goods by road and rail. The third part of the work, based on the results obtained, created and presented a general road and rail transport of dangerous dangerous goods a model for the reduction of cargo and accident risk in the transport of dangerous goods. Model approbation is given. Summarizing conclusions and suggestions are formulated.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent109 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48306594/datastreams/MAIN/content
dc.titleVeiksnių, turinčių didžiausią įtaką saugiam pavojingųjų krovinių vežimui geležinkelių ir kelių transportu, tyrimas.
dc.title.alternativeInvestigation of factors with the largest influence on safe dangerous goods transportation by rail and road transport.
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltPavojingųjų krovinių vežimas
dc.subject.ltSauga
dc.subject.ltRizika
dc.subject.ltĮtakojantys veiksniai
dc.subject.ltKelių ir geležinkelių transportas.
dc.subject.enTransport of dangerous goods
dc.subject.enSecurity
dc.subject.enRisk
dc.subject.enInfluencing factors
dc.subject.enRoad and rail transport.
dc.identifier.elaba48306594


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record