Show simple item record

dc.contributor.authorRimkutė, Aistė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:35Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:35Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110666
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama užsienio aukštųjų mokyklų komunikacija naudojantis studentų pritraukimo agentūromis, kaip informacijos skleidėjomis. Pirmoje dalyje atliekama mokslinių darbų analizė, apžvelgiant aukštųjų mokyklų komunikaciją ir sudaromas pagrindinių integruotos rinkodaros komunikacijos priemonių, taikomų aukštosiose mokyklose, modelis. Antroje literatūros apžvalgos dalyje aprašomi įvairių agentūrų veikimo principai, ieškant sąsajų tarp jų ir studentų pritraukimo agentūrų. Tiriamojoje darbo dalyje išskiriami pagrindiniai nagrinėjamų studentų pritraukimo agentūrų komunikacijos aspektai ir atskleidžiami juose pasirodantys vaidmenys. Remiantis kiekybinės apklausos duomenimis, išskiriami patraukliausi studentų pritraukimo agentūrų vaidmenys Lietuvos moksleiviams, tyrimo duomenis pritaikant studentų pritraukimo agentūrų komunikacijos tobulinimui. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, literatūros apžvalga, tyrimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 69 p. teksto be priedų, 36 iliustr., 2 lent., 59 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master thesis analyses communication of foreign higher education institutions while using student recruitment agencies as information dissemination tool. The first part of thesis overviews previous academic work in communication of higher education institutions while also establishes the model of tools of integrated marketing communication applied in higher education institutions. The second part of literature review describes methods of operation of various agencies, whilst looking for relationships between them and student recruitment agencies. The analysis part of this thesis highlights main communication aspects of student recruitment agencies and reveals different roles used in their communication. Based on the date collected from quantitative survey, this work presents the most preferred roles by Lithuanian students. The conclusions of this can be used to improve the communication of student recruitment agencies. Structure: introduction, literature review, research, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 69 p. text without appendixes, 36 pictures, 2 tables, 59 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent115 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48673815/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleAukštųjų mokyklų komunikacija: agentūrų vaidmenys pritraukiant studentus
dc.title.alternativeCommunication of Higher Education Institutions: Roles of Agencies in Studens Recruitment
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltaukštųjų mokyklų komunikacija
dc.subject.ltintegruota rinkodaros komunikacija
dc.subject.ltagentūra
dc.subject.ltstudentų pritraukimo agentūra.
dc.subject.encommunication
dc.subject.encommunication of higher education institutions
dc.subject.enintegrated marketing communication
dc.subject.enagency
dc.subject.enstudent recruitment agency
dc.identifier.elaba48673815


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record