Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKovaliova-Matiukienė, Nadežda
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:19Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:19Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110772
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojama naujos statybos būsto reklama. Darbą sudaro trys pagrindinės dalys: nekilnojamojo turto reklamos specifikos problematika, nekilnojamojo turto reklamos galimybių ir priemonių apžvalga bei Lietuvos nekilnojamojo turto pirminėje rinkoje naudojamos reklamos tyrimas. Pirmoje dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė, kurios metu buvo aiškinamasi kuo nekilnojamasis turtas yra ypatinga prekė, kas jos pirkėjas ir kokį vaidmenį atlieka jos gamintojas. Antroji dalis skirta apžvelgti nekilnojamojo turto reklamos galimybių spektrą. Trečioje dalyje buvo parengta metodika bei atliktas tyrimas, kurio metu buvo nagrinėjama kaip reklamuojamas naujos statybos būstas Lietuvoje. Remiantis gautais rezultatais, buvo atlikti statistiniai skaičiavimai, nustatytos būdingos tendencijos ir aprašyti ypatumai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius nekilnojamojo turto pirminėje rinkoje reklamos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro įvadas, trys pagrindinės dalys su poskyriais ir skyreliais, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 99 p. teksto be priedų, 18 iliustr., 34 lent., 48 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami 2 darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis analyzes the advertising of newly built housing. The work consists of three main parts: description of the problems specific to real estate advertising, an overview of real estate advertising opportunities and tools, and a study of advertising used in the Lithuanian real estate primary market. In the first part, the scientific literature was analyzed. The aim of the analysis was to find out what makes the real estate a special commodity, who its buyer is and what the role of its developer is. The second part is intended to review the range of real estate advertising opportunities. In the third part, a methodology was developed and a research was carried out, which looked at the advertising of newly built housing in Lithuania. Based on the results obtained, statistical calculations were performed, typical trends were identified and real estate advertising peculiarities were described. After the analysis of the theoretical and practical aspects of real estate advertising in the primary market, the conclusions and suggestions of the final work were presented. The work consists of an introduction, three main parts with chapters and subsections, conclusions, suggestions and references. The thesis consists of: 99 pages of text without appendixes, 18 pictures, 34 tables, 48 bibliographical entries. 2 appendices are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent101 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:64039367/datastreams/MAIN/content
dc.titleGyvenamosios paskirties nekilnojamojo turto reklamos ypatumai pirminėje rinkoje
dc.title.alternativePeculiarities of residential real estate advertising in the primary market
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltnekilnojamasis turtas
dc.subject.ltnekilnojamojo turto reklama
dc.subject.ltnauja statyba
dc.subject.enreal estate
dc.subject.enreal estate advertising
dc.subject.ennewly built housing
dc.identifier.elaba64039367


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą