Show simple item record

dc.contributor.authorSchinello, Salvatore
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:29Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:29Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110812
dc.description.abstractMagistro baigiamajame darbe nagrinėjami Z kartos kultūros vartojimo įpročiai ir juose aptinkama tendencija - retromanija. Teorinėje dalyje pristatomi Z kartos esminiai bruožai bei šiai kartai būdingi kultūros vartojimo įpročiai ir nagrinėjamos retromaniškos tendencijos įvairiose srityse (muzikoje, kine, fotografijoje, madoje). Metodologinėje dalyje pristatomos kiekybinio (apklausa internetu) bei kokybinio (ekspertų interviu) tyrimų metodologinės gairės bei tyrimo etika. Kiekybinio tyrimo tikslas yra ištirti retromanijos reiškinius Z kartos kultūros vartojime pagal trys pasirinktus indikatorius: muzikos klausymas praeities priemonėmis, vintažinė mada, retro filtrų naudojimas programėlėje Instagram. Kokybinio tyrimo tikslas yra ištirti retromanijos apraiškas muzikos pasaulyje. Empirinėje dalyje pristatomi bei apibendrinami tyrimų rezultatai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė dalis, metodologinė dalis, empirinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 52 p. teksto be priedų, 8 pav., 2 lent., 63 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis Master Thesis deals with the cultural consumption habits and the retromania phenomenon in the context of the generation Z. In the theoretical part, the distinguishing characteristics of generation Z and the cultural consumption habits, peculiar to this generation, are presented. Retromania’s tendencies in various contexts (such as music, cinema, photography, fashion) are analyzed. In methodology, quantitative (internet survey) and qualitative (expert interviews) research methods and ethics are presented. The internet survey researches retromania’s phenomena in the cultural consumption of generation Z, according to three chosen indicators: music consumption using old media, vintage fashion and retro filters use in the app Instagram. The expert interviews research the retromania phenomenon in the context of music. In the empirical part, quantitative and qualitative research results are presented and summarized. Thesis structure: introduction, theoretical part, methodology, empirical part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 52 pp. text without appendixes, 8 pictures, 2 tables, 63 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent91 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80378149/datastreams/MAIN/content
dc.titleZ karta Vilniaus mieste: tarp retromanijos ir naujų (senų) kultūros vartojimo įpročių
dc.title.alternativeGeneration Z in the city of Vilnius: between retromania and new (old) cultural consumption habits
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltZ karta
dc.subject.ltkultūros vartojimas
dc.subject.ltretromanija
dc.subject.ltnaujos medijos
dc.subject.ltpopkultūra
dc.subject.enGeneration Z
dc.subject.encultural consumption
dc.subject.enretromania
dc.subject.ennew media
dc.subject.enpop culture
dc.identifier.elaba80378149


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record