Show simple item record

dc.contributor.authorOdincova, Olga
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:30Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:30Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110818
dc.description.abstractŠiuolaikiniame sparčiai besivystančiame pasaulyje naujos technologijos, procesai ir produktai yra ypač svarbūs ekonominiam išgyvenimui. Konkurencijos sustiprėjimas pasauliniu mastu paskatino kosmetikos įmones ieškoti naujų būdų diegti inovacijas ir atsinaujinti. Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama kosmetikos įmonių prekės ženklų komunikacija su vartotoju, inovacijų komunikacijos reikšmė ir vartotojų požiūris į kosmetikos prekės ženklų inovacijų komunikaciją. Remiantis užsienio ir lietuvių autorių tyrimais, nagrinėjami kosmetikos įmonių išorinės komunikacijos procesų teoriniai aspektai. Tiriamojoje dalyje nagrinėjama inovacijų svarba kosmetikos srityje, visuomenės požiūris į kosmetikos prekės ženklo skleidžiamą komunikaciją, efektyviausius komunikacijos kanalus ir veiksnius, nulemiančias kosmetikos produktų pasirinkimą. Taip pat išnagrinėtas kosmetikos produkto inovacijos komunikacijos procesas: inovacijos kūrėjas – marketingo specialistas – vartotojas. Atlikti tyrimai parodė kad, inovacijos yra būtinos ne tik kosmetikos įmonėms, kaip pagrindinis verslo sėkmės veiksnys, bet taip pat yra svarbios vartotojams. Siekiant padidinti kosmetikos prekės ženklo žinomumą ir vartotojų susidomėjimą kosmetikos produktų inovacijomis, kosmetikos įmonės turėtų vis labiau komunikuoti naujosiomis medijomis ir skirti didelį dėmesį įvaizdžio kūrimui. Remiantis atliktais tyrimais pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, teorinė dalis, metodologinė tyrimo dalis, empirinė dalis, mokslinė diskusija, išvados, rekomendacijos ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 63 p. teksto be priedų, 25 iliustr., 6 lent., 41 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn today’s fast-paced world, new technologies, processes, and products are vital to economic survival. Increased global competition has led cosmetic companies to look for new ways to innovate and revitalize already existing technologies. The master's thesis examines the communication of cosmetics brands with the consumer, the significance of innovation communication and consumer attitudes towards cosmetic brand innovation communication. Based on previous research done by foreign and Lithuanian authors, the theoretical aspects of the external communication processes of cosmetic companies are analyzed. The research examines the importance of innovation in the field of cosmetics, public attitudes to the communication of the cosmetics brand. Furthermore, the most effective communication channels and the factors that determine the choice of cosmetic products are discussed. The communication process of cosmetic product innovation was also examined: the creator of the innovation - the marketing specialist - the consumer. Research has shown that innovation is not only necessary for cosmetics companies as a key factor in business success, but is also of vital importance for consumers. In order to increase the awareness of the cosmetics brand and the interest of consumers in the innovation of cosmetic products, cosmetic companies should actively communicate with consumer by using social media and pay close attention to image building. Based on the finding of the study, conclusions and recommendations are presented. Structure: introduction, literature review, methodology, empirical part, conclusions, recommendations, scientific discussion, references. Thesis consist of: 63 p. of text without appendixes, 25 pictures, 6 tables, 41 bibliographical entries. Appendices are attached.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent88 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleKosmetikos įmonių komunikacija su vartotoju: technologijų inovacijos komunikacijos ypatumai
dc.title.alternativeCosmetics companies' communication with customers: hallmarks of technology innovation communication
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltKosmetikos prekės ženklas
dc.subject.ltinovacija kosmetikoje
dc.subject.ltinovacijų komunikacija
dc.subject.ltkomunikacija su vartotojais.
dc.subject.enCosmetic brand
dc.subject.encosmetics innovation
dc.subject.eninnovation communication
dc.subject.encommunication with consumers.
dc.identifier.elaba80472174


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record