Show simple item record

dc.contributor.authorDovidonytė, Domantė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:31Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:31Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110824
dc.description.abstractMagistro baigiamajame darbe yra analizuojamos kino žanro sampratos, žanro reikšmingumo ir žanro, kaip prekės ženklo, temos. Analizuojamų temų paskirtis – išsiaiškinti žanro komunikacinį paveikumą ir kokios jo galimybės Lietuvos kino industrijos rinkodaroje. Remiantis teoriniais šaltiniais buvo sukurtas teorinis modelis, veikiantis rinkodaroje ir kuris padėjo atlikti išsamesnius tyrimus apie kuriamus lietuviškus filmus Lietuvos kino industrijoje. Buvo atliktas empirinis tyrimas trimis metodais, kurio metu gauta išsami informacija apie žanro svarbumą kino kūrimo procese iš keturių Lietuvos kino režisierių, pateiktas kino žanro pritaikymas komunikacijoje su auditorija iš dviejų kino platintojų įmonių ir trijų kino teatrų. Tyrimo metu gauti rezultatai patvirtino išsikeltas hipotezes. Pateikiami apibendrinti tyrimų rezultatai ir rekomendacijos kino žanro kaip komunikacijos priemonės taikymui. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinė dalis, tyrimo dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 69 p. teksto be priedų, 18 iliustr., 16 lent., 46 bibliografiniai šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master’s thesis analyses the following themes: movie genre concepts, movie genre significance and genre as a brand. The purpose for analyzing these themes – to ascertain the communicative effectiveness of the genre and evaluate its potential in the Lithuanian film industry. A theoretic model was created using academic sources. It was used to conduct a detailed analysis of Lithuanian movies in the Lithuanian movie industry and has also proved to be viable in marketing. Empirical research was conducted in three different ways with the following data: detaed information on the importance of the genre in the film-making process was obtained from four Lithuanian film directors furthermore, the adaptation of the film genre in communication with the audience from two film distribution companies and three cinemas was presented. The results obtained during the study confirmed the initial hypotheses. Summarized research results and recommendations for the adaptation of the film genre as a means of communication are presented. Structure: introduction, theoretical part, research part, conclusions, suggestions and references. Thesis consists of: 69 p. text without appendixes, 18 pictures, 16 tables, 46 bibliographical entries. Work appendices are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent109 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80634450/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80634450/datastreams/ATTACHMENT_80638970/content
dc.subjectV 000 - Vaizduojamieji menai / Fine arts
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleŽanras kaip komunikacijos priemonė Lietuvos kino industrijos rinkodaroje
dc.title.alternativeGenre as a means of communication in the Lithuanian film industry marketing
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltkino žanras
dc.subject.ltkino industrija
dc.subject.ltkomunikacijos priemonė
dc.subject.ltrinkodara
dc.subject.ltžanro galimybės.
dc.subject.enfilm genre
dc.subject.enfilm industry
dc.subject.enmeans of communication
dc.subject.enmarketing
dc.subject.engenre possibilities.
dc.identifier.elaba80634450


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record