dc.contributor.author | Brusokaitė, Greta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:10:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:10:32Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110825 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos organizacinės tylos ir inovatyvios elgsenos valdymo sąsajos ugdymo įstaigų kontekste. Manoma, kad darbuotojų įsitraukimas ir iniciatyvumas gali padėti paskatinti sėkmingų ir tvarių švietimo naujovių tikimybę. Dėl to yra svarbu ištirti ir suprasti organizacinės tylos raiškos poveikį inovatyvios elgsenos valdymui ugdymo įstaigose. Remiantis moksliniais šaltiniais buvo išanalizuota organizacinės tylos samprata, pateikti darbuotojų tylos ir balso tipai ir kiti svarbiausi aspektai apie organizacinės tylos raišką ugdymo įstaigose. Išskirtos inovacijų ir inovatyvios darbuotojų elgsenos apibrėžtys ir jų valdymo ypatumai. Darbe empiriškai patikrintas sukurtas organizacinės tylos ir inovatyvios elgsenos valdymo modelis. Atliktos empirinio tyrimo koreliacinė ir regresinė analizės leido nustatyti organizacinės tylos ir inovatyvios elgsenos valdymo modelio tobulinimo kryptis. Sukurtas tyrimo klausimynas gali būti naudojamas organizacinės tylos ir inovatyvios elgsenos įvertinimui kiekvienoje ugdymo įstaigoje, siekiant organizacijos tikslų ir gerinant bendrą organizacijos klimatą. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, dėstymo dalis, tiriamoji dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 9 iliustr., 16 lent., 96 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. | lit |
dc.description.abstract | In this Master thesis, connections between organizational silence and innovative behavior management are researched in the context of educational institutions. It is thought that the involvement of the staff and their initiative may help to encourage a probability for successful and stable innovations in education. Therefore, it is of great importance to research and understand the impact of the expression of organizational silence on innovative behavior management in educational institutions. On the ground of scientific sources, the conception of organizational silence was analyzed, the forms of the staff silence and the voice and the other most important aspects about the expression of organizational silence in educational institutions were given. Definitions of innovations and innovative behavior of the staff and peculiarities of their management were distinguished. Also, a model of organizational silence and innovative behavior management was created and presented and interconnections between its objects were surveyed. The performed correlation and regression analyzes of the empirical research allowed to establish directions for the improvement of the model of organizational silence and innovative behavior management. The developed research questionnaire can be used to assess organizational silence and innovative behavior in each educational institution in order to achieve the goals of the organization and improve the overall climate of the organization. The thesis consists of 5 parts: the introduction, the body, the research part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 72 p. text without appendixes, 9 pictures,16 tables, 96 bibliographical entries. Appendixes included. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 80 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80643165/datastreams/MAIN/content | |
dc.subject | 00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply | |
dc.title | Organizacinės tylos poveikio plėtojant inovatyvios elgsenos valdymą vertinimas | |
dc.title.alternative | Assessment of organizational silence expanding innovative behavior managemenet | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | S 003 - Vadyba / Management | |
dc.subject.lt | Organizacinė tyla | |
dc.subject.lt | darbuotojų balsas | |
dc.subject.lt | inovatyvi elgsena | |
dc.subject.lt | ugdymo įstaigos | |
dc.subject.en | Organizational silence | |
dc.subject.en | organizational voice | |
dc.subject.en | innovative behavior | |
dc.subject.en | educational institutions | |
dc.identifier.elaba | 80643165 | |