Show simple item record

dc.contributor.authorŠalkauskis, Vytenis
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:32Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:32Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110827
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe yra nagrinėjama oro linijų bendrovių taikomų lojalumo programų problematika, jų aspektai, klasifikacija, paplitimas, taikomos naudos. Analizuojamos didžiausios Europos oro linijų bendrovės ir jų paslaugomis besinaudojantys vartotojai. Atliekamas tyrimas, siekiant įvertinti didžiausių Europos oro linijų bendrovių taikomų lojalumo programų naudingumą (vartotojų požiūriu). Vertinant gautus tyrimo, atlikto anketinės apklausos metodu, rezultatus daromos įžvalgos apie lojalumo programų naudingumą, pateikiami jų gerinimo sprendimai. Pateikus gautus tyrimo rezultatus ir pasiūlius lojalumo programų tobulinimo kryptis, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, teorijos analizė, metodinė dalis, rezultatų dalis, gerinimo sprendimų dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis - 78 p. teksto be priedų, 21 iliustr., 10 lent., 94 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master thesis focuses mainly on customer loyalty programs by analyzing their aspects, classification, prevalence and loyalty program rewards. Analysis of the largest European airlines is made and the research regarding the largest European airlines customer loyalty programs beneficialness is performed, in order to evaluate loyalty programs from the customers' attitude. Results are counted and evaluated in order to make conclusions and suggest some ways to improve loyalty programs. After the discussion of the research results and suggestions to improve loyalty programs, conclusions and suggestion to extend the scope of the thesis are made. Structure: introduction, literature analysis, research methods, research results, suggestions to improve loyalty programs, conclusions and suggestion to extend the scope of the thesis, references. Thesis consists of: 78 p. of text without appendixes, 21 pictures, 10 tables, 94 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent74 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80655372/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80655372/datastreams/ATTACHMENT_80657441/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80655372/datastreams/ATTACHMENT_80657442/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80655372/datastreams/ATTACHMENT_80657443/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleOro linijų bendrovių vartotojų lojalumo programų naudos vertinimas (vartotojų požiūriu)
dc.title.alternativeEvaluation of Benefit of Customers Loyalty Programs in Airlines (Customers' Attitude)
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltAviacijos sektorius
dc.subject.ltlojalumo programos
dc.subject.ltvartotojų lojalumas
dc.subject.ltlojalumo programų naudos
dc.subject.ltrinkodara
dc.subject.enAviation sector
dc.subject.enloyalty programs
dc.subject.encustomer loyalty
dc.subject.enbenefits of loyalty programs
dc.subject.enmarketing
dc.identifier.elaba80655372


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record