Show simple item record

dc.contributor.authorBautronytė, Viltė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:56Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:56Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110860
dc.description.abstractKosmetikos inovacijų kūrimo proceso komunikacijos ir produktų komunikacijos su galutiniais vartotojais sąsajos moksle yra nauja ir mažai išnagrinėta sritis. Žinios apie tai, kaip komunikacija paveikia kosmetikos inovacijų kūrimo procesą ir naujo produkto įsitvirtinimą rinkoje gali būti naudingos įmonėms, atliekančioms inovacijų kūrėjo vaidmenį. Siekiant papildyti mokslinės informacijos kiekį šia tema, darbo metu yra tiriama inovatyvios kosmetikos linijos „Kilig Urban“ komunikacijos grandinė: nuo inovacijos sukūrimo iki galutinio vartotojo. Darbo metu siekiama išsiaiškinti, koks yra inovatyvių kosmetikos gaminių kūrimo procesas įmonės viduje, komunikacijos su vartotoju svarbą bei aprašyti vyraujančias komunikacijos tendencijas. Pasirinktas tyrimas susideda iš trijų dalių: mokslinės literatūros analizės, kokybinės interviu turinio ir medijų turinio analizės bei kiekybinės apklausos rezultatų analizės. Išanalizavus gautus rezultatus pastebėta, jog inovacijos kūrimo proceso nesklandumai turi neigiamos įtakos komunikacijai su bendradarbiaujančiomis įmonėmis ir komunikacijai su galutiniu vartotoju. Taip pat išsiaiškinta, jog inovatyvus produktų pakuočių dizainas neatspindi gaminio inovacijos, o per didelis kiekis inovatyvios kosmetikos linijos funkcionalumų komunikuojamų vartotojui gali jį klaidinti ir paveikti produkto įsigijimo sprendimus. Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus ir išvadas, pateikiamos rekomendacijos, skirtos inovacijos kūrimo proceso ir komunikacijos su galutiniu vartotoju tobulinimui. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, literatūros analizė, tyrimo metodika, tyrimo rezultatai, rezultatų analizė ir aptarimas, mokslinė diskusija, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 55 p. teksto be priedų, 7 iliustr., 55 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami 6 darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe impact for business of the relationship between innovative product development process and communication with customers is a new field for research. Information about communication impact on innovation development process and new product diffusion might be very useful for the companies, which act as innovation creators in the market. To fill this information gap and make some new perspectives for this topic the communication chain of the innovative cosmetic line „Kilig Urban“ was selected as the main research object of this thesis. This work analyzes how the development process of the innovative cosmetic line is operated inside the firm, the importance of the communication with the customers and describes communication tendencies. The research consists of three parts: analysis of scientific literature, qualitative analysis of the interview content and media content, quantative analysis of the survey. After the results was analyzed it was observed that problems in the innovation development process have negative effect on the communication with the cooperating companies and with the customers. Also, innovative and different design of the package does not reflect the innovation of the cosmetic product. It was noticed that excessive information about the functions of the innovative cosmetic line might mislead the customer and affect his decision to purchase the product. Considering results and conclusions of the research, recommendations were made, which can be useful for the improvement of the innovation development and communication with the end users processes. Thesis consists of 8 parts: introduction, analysis of literature, methodology of research, results, analysis of results, scientific discussion, conclusions, recommendations, bibliography. Scope of work: 55p. of text without appendix, 7 illustrations, 55 bibliography sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent97 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80987113/datastreams/MAIN/content
dc.subjectS 000 - Socialiniai mokslai / Social sciences
dc.titleInovatyvios kosmetikos linijos "Kilig Urban" komunikacijos grandin4s tyrimas
dc.title.alternativeResearch on communication chain of innovative cosmetic line "kilig urban"
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltInovacijų kūrimo procesas
dc.subject.ltkomunikacija su vartotoju
dc.subject.ltkomunikacijos grandinė
dc.subject.ltkomunikacijos tendencijos.
dc.subject.ens: Development of innovations
dc.subject.encommunication with customers
dc.subject.encommunication chain
dc.subject.entendencies of communication
dc.subject.eninnovative cosmetic line.
dc.identifier.elaba80987113


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record