Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPaukštė, Justas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:00Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:00Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110883
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe yra nagrinėjamas strateginio planavimo ir vystymo modelis RONET, kuris išanalizavęs kelių ir eismo duomenis atlieka esamą kelių tinklo būklės vertinimą, nustato optimalų bei alternatyvius biudžeto scenarijus ir sudaro įgyvendinimo planus tikslams pasiekti. Strateginio planavimo ir vystymo modelio RONET eksperimentinis taikymas yra atliekamas Šiaulių regiono magistralinių kelių tinklui. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, ar pritaikius modelį regioniniam kelių tinklui turime pakankamai duomenų ir resursų reikalingų modelio vertinimui atlikti ir sprendimams priimti nustatyti teikiamą naudą ir poreikį naudojimui ateityje. Atlikus tyrimą nustatyta Šiaulių regiono magistralinių kelių tinklo esama ir didžiausia galima vertės ir kelių tinklo būklės vertinimo rodikliai. Apskaičiuotas optimalus ir alternatyvus biudžeto scenarijai. Taip pat pateikiami skirtingų biudžetų scenarijų palyginimai, visuomenės ir kelius administruojančios institucijos išlaidų bei kelio būklės rodiklių pokyčiai.
dc.description.abstractThe final master’s thesis examines strategic planning and development model RONET, which analyzes road and traffic data by carrying out an assessment of the current network condition and traffic, determines the optimal and alternative budget scenarios and makes plans for implementation purposes. Strategic planning and development of an experimental model RONET application is made for Šiauliai region’s highway road network management. The aim is to ascertain whether the application of the model is suitable to the regional road network management, if we have enough data and resources needed for the model assessment and decision-making to determine the benefits and the need for future use. The research determines Šiauliai region’s highway road network current and the maximum asset value and network monitoring indicators. Establishes optimal and alternative budget scenarios. Also provides comparisons of different budget scenarios, society and road agency costs under different road condition.
dc.formatPDF
dc.format.extent93 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8658495/datastreams/ATTACHMENT_8658577/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8658495/datastreams/MAIN/content
dc.titleStrateginio planavimo ir vystymo modelio analizė, vertinimas ir taikymas Šiaulių regiono magistralinių kelių tinklo valdymui
dc.title.alternativeStrategic planning and development model analysis, evaluation and application in the Šiauliai region‘s highway road network management
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltRONET
dc.subject.ltPasaulio Bankas
dc.subject.ltkelio vertė
dc.subject.ltnelygumas
dc.subject.enRONET
dc.subject.enWorld Bank
dc.subject.enasset value
dc.subject.enIRI
dc.identifier.elaba8658495


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą