Show simple item record

dc.contributor.authorPavasaris, Marijus
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:06Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:06Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110903
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjamos bepiločio orlaivio valdymo sistemą veikiančios dinaminės apkrovos ir jų priklausomybė nuo valdymo sistemos tvirtinimo įtaiso pagrinde naudojamų medžiagų mechaninių charakteristikų. Naudojant kompiuterinius dinaminio modeliavimo įrankius ir vibracijų matavimo įrangą teoriškai ir eksperimentiškai nustatytos trijų skirtingomis mechaninėmis savybėmis pasižyminčių medžiagų įtakos keturiais skirtingais galios režimais laboratorijos sąlygomis veikiančios sistemos valdymo elementų dinaminiam aktyvumui. Įvertinus teorinio ir praktinio eksperimentų metu gautus rezultatus, pateiktos išvados ir rekomendacijos apie tai, kurią iš turimų medžiagų geriausia panaudoti lėktuvo valdymo sistemos vibracijų slopinimui skrydžio metu. Baigiamąjį darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros apžvalga, teorinis modeliavimas, eksperimentinis tyrimas, tyrimo duomenų analizė, išvados ir rekomendacijos, literatūra. Darbo apimtis – 63 puslapiai teksto, 32 iliustracijų, 3 lentelės, 22 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThis master’s thesis examines dynamic loads and dependence of load characteristics from mechanical characteristics of materials, which are used in mounting system of control unit in unmanned aerial vehicle. Using dynamic modeling systems and vibration measuring equipment, influence of three different materials, with diverse mechanical characteristics, to systems, which is operating in four different power modes in laboratory environment, dynamic characteristics was determined theoretically and practically. According to those practical and theoretical results, conclusions and proposals were made about which of available materials should be used in mounting system, when plane operates in flying modes. Thesis consists of 6 separate sections: introduction, literature review, theoretical modeling, experiment, analysis of results, conclusions and proposals, used literature. Thesis consists of 63 pages of text, 32 illustrations, 3 tables, 22 bibliographical references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent64 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8663937/datastreams/MAIN/content
dc.titleAutonominio robototechninio įrenginio valdymo sistemos tvirtinimo įtaiso dinaminių charakteristikų tyrimas
dc.title.alternativeResearch of Dynamic Characteristics of Control Unit Mounting System of UAV
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltDinaminės charakteristikos
dc.subject.ltlėktuvas
dc.subject.ltrobotika
dc.subject.ltUAV
dc.subject.ltvibracijos.
dc.subject.enDynamics
dc.subject.enmechatronics
dc.subject.enrobotics
dc.subject.enUAV
dc.subject.envibrations.
dc.identifier.elaba8663937


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record