Show simple item record

dc.contributor.authorLenkauskas, Justas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:12Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:12Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110924
dc.description.abstractDarbo tikslas – išnagrinėti laivo korpuso formos optimizavimo pasipriešinimo atžvilgiu problemą, aprašyti tai problemai spręsti sukurtą skaičiuojančią laivo korpuso pasipriešinimą ir optimizuojančią laivo korpuso formą pasipriešinimo atžvilgiu kompiuterinę programą, taikančią J. Holtropo sukurtą laivo korpuso pasipriešinimo nustatymo metodą. Tyrimo objektas – laivo korpuso formą pasipriešinimo atžvilgiu optimizuojanti kompiuterinė programa. Šiame darbe yra apžvelgtas ir išnagrinėtas eksperimentinis ir apytikriai laivo korpuso pasipriešinimo nustatymo būdai. Aprašyta, bei išanalizuota J. Holtropo sukurta laivo korpuso pasipriešinimo nustatymo metodika, bei kompiuterinės programos paremtos šiuo metodu. Darbe yra atliktas sukurtos kompiuterinės programos skaičiuojančio modulio rezultatų tikslumo vertinimas, bei Baltijos šalių laivų statybos ir projektavimo įmonių kompiuterinės programinės įrangos poreikių analizė. Darbo tyrimų rezultatai gali būti pritaikyti laivų projektavimo įmonėse ir edukaciniais tikslais. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, laivo inžinerijos teorinių teiginių analizė, laivo inžinerijos probleminių sričių empiriniai tyrimai, laivo korpuso formos optimizavimo modelio kūrimo metodika, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 61 p. teksto be priedų, 23 iliustr., 4 lent., 20 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractGoal of this master’s paper is to examine hull shape optimization problems from the point of view of resistance, to describe and to analyse the optimizing software developed in order to meet the problem. The software is based upon J. Holtrop’s hull resistance determination method. Subject of the study is the software optimizing hull shape against resistance. In the paper is reviewed and analysed experimental and approximate hull resistance finding methods. In this master' s paper is described and analysed J. Holtrop’s hull resistance determination method as well as created software developed on its basis. In this paper is done assessment of calculating software result accurateness as well as analysis of the needs of the Baltic states shipbuilding and design companies for the software. Results of the study performed can be employed in the ship design companies as well as for education purposes. Structure: introduction, ship’s engineering theoretical statements analysis, empirical research of ship’s engineering problems, hull form optimization model development methods, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 61 p. text without appendixes, 23 pictures, 4 tables, 20 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent167 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8668798/datastreams/MAIN/content
dc.titleJūrinio transporto priemonių tobulinimo inžinerinių problemų
dc.title.alternativeSolutions of engineering problems for the ship development
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltlaivo inžinerija
dc.subject.ltlaivo pasipriešinimas
dc.subject.ltkompiuterinė programa
dc.subject.ltoptimizavimas.
dc.subject.enship engineering
dc.subject.enhull resistance
dc.subject.ensoftware
dc.subject.enoptimization.
dc.identifier.elaba8668798


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record