Show simple item record

dc.contributor.authorJakas, Tautvydas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:14Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:14Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110932
dc.description.abstractBaigiamajame darbe yra įvertinama lengvojo automobilio slydimą imituojančios sistemos įtaka automobilio dinaminėms charakteristikoms: nagrinėjamos automobilio kėbulo svyravimų, dinaminių rato išvirtimo kampų priklausomybės nuo automobilio skersinio pagreičio bei automobilio kritiniai ir charakteringi greičiai. Pirmiausia, nustatomos automobilio dinaminės charakteristikos su slydimą imituojančia sistema. Atliekami eksperimentai, važiuojant nekintamo spindulio apskritimo trajektorija, didinant automobilio judėjimo greitį, kol automobilis praranda sukibimą su kelio danga. Remiantis ta pačia bandymų metodika, atliekami eksperimentiniai tyrimai be automobilio slydimą imituojančios sistemos. Pagal gautus rezultatus daromos išvados, kurioms automobilio dinaminėms charakteristikoms didžiausią įtaką turi slydimą imituojanti sistema. Tyrimų rezultatai suteikia galimybę įvertinti, kaip skiriasi automobilio dinaminės charakteristikos imituojant skirtingo sukibimo su kelio danga sąlygas nuo realių charakteristikų važiuojant skirtingomis kelio dangomis. Darbo apimtis – 65 p. teksto be priedų, 49 paveikslai, 13 lentelių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this final work, the influence of skidcar system on vehicle dynamic characteristics is evaluated, – vehicle body roll, wheel camber angle, critical and characteristic speed are investigated. Firstly, dynamic characteristics with skidcar system is explored. Vehicle steady-state cornering behaviour is presented according to constant radius turn test procedure. According to the same experimental methodology, dynamic characteristics without skidcar system is explored. To evaluate the results find the vehicle dynamic characteristics, which is influenced the most by the skidcar system. The results show the difference of dynamic characteristic in real conditions and conditions imitated with skidcar system. The findings and recommendations. The size of the work – 65 pages without enclosures, 49 figures, 13 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent65 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679300/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679301/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679302/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679303/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679304/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/ATTACHMENT_8679305/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8678871/datastreams/MAIN/content
dc.titleSlydimą imituojančios sistemos įtakos lengvojo automobilio dinaminėms charakteristikoms tyrimas
dc.title.alternativeThe research of influence of skidcar system on vehicle dynamic characteristics
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltdinamika
dc.subject.ltsvyravimai
dc.subject.ltišvirtimas
dc.subject.ltpagreitis
dc.subject.ltgreitis.
dc.subject.endynamics
dc.subject.enbody roll
dc.subject.encamber
dc.subject.enspeed
dc.identifier.elaba8678871


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record