dc.contributor.author | Markovski, Robert | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:11:14Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:11:14Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110934 | |
dc.description.abstract | Analizuojamas įvairių tipų sankryţų laidumas, įtaką laidumui darantys veiksniai, aprašomi srauto laidumo skaičiavimo metodai. Apţvelgiami aptarnavimo lygmenys (ang. Level Of Service), priklausomai nuo sankryţoje uţdelsto laiko. Analizuojama Antakalnio (Antakalnio g. – Olandų g. – T. Kosciuškos g.) ir Ţirmūnų (Ţirmūnų g. – Šeimyniškių g. – Tuskulėnų g.) ţiedinių sankryţų sistema. Tiriamai šios sistemos transportiniai mazgai ir supantis gatvių tinklas. Pateikiami siūlymai dėl ţiedinės sankryţos rekonstrukcijos galimybių. Panaudojant transporto srautų modeliavimo programinę įrangą atliktas eksperimentinis variantinis modeliavimas. Išsamiai aprašomi visi modeliuoti variantai ir scenarijai. Pasiūlyti variantai suranguoti pasirinktų kriterijų pagrindu. Po teorinių bei praktinių aspektų aptarimo pateikiamos išvados ir pasiūlymai sankryţoms rekonstruoti. Darbą sudaro 4 dalys: apţvalginė (teorinė) dalis, analitinė dalis, eksperimentinė dalis, darbo išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis - 61 puslapis be darbo priedų, 16 lentelių ir 26 paveikslai. | lit |
dc.description.abstract | The master’s thesis reviews foreign experience in projection of roundabouts. Capacity of different types of junctions, factors that influence their capacity are analysed, methods of calculating the capacity of traffic are described. Levels of service are overviewed, depending on the time spent in the junction. The streets around roundabout system of Antakalnis (Antakalnio str. - Olandų str. - T.Kosciuškos str.) and Ţirmūnai (Ţirmūnų g. - Šeimyniškių g. - Tuskulėnų g.) are analysed. Suggestions for possible recontructions are given. By using the software of traffic modeling a possible experimental modeling is made. All possible variations of the modeling are described in detail. All the suggested variations are ranked on the basis of chosen criteria. After the observation of theoretical and practical aspects, conclusions and suggestions for the reconstruction of the roundabouts system are made. Thesis consist of: 61 p. text, 16 tables and 26 pictures | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 72 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8672824/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Antakalnio ir Žirmūnų žiedinių sankryžų sistemos rekonstravimo galimybės | |
dc.title.alternative | Reconstruction Possibilities of Antakalnio and Žirmūnų Roundabouts' System | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering | |
dc.subject.lt | : ţiedinė sankryţa | |
dc.subject.lt | šviesoforais reguliuojama sankryţa | |
dc.subject.lt | sankryţos laidumas | |
dc.subject.lt | transporto srautų modeliavimas | |
dc.subject.lt | sankryţos rekonstrukcija | |
dc.subject.en | : roundabout | |
dc.subject.en | traffic lights | |
dc.subject.en | traffic flow modeling | |
dc.subject.en | reconstruction of the intersection | |
dc.identifier.elaba | 8672824 | |