Show simple item record

dc.contributor.authorMarkovski, Robert
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:14Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:14Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110934
dc.description.abstractAnalizuojamas įvairių tipų sankryţų laidumas, įtaką laidumui darantys veiksniai, aprašomi srauto laidumo skaičiavimo metodai. Apţvelgiami aptarnavimo lygmenys (ang. Level Of Service), priklausomai nuo sankryţoje uţdelsto laiko. Analizuojama Antakalnio (Antakalnio g. – Olandų g. – T. Kosciuškos g.) ir Ţirmūnų (Ţirmūnų g. – Šeimyniškių g. – Tuskulėnų g.) ţiedinių sankryţų sistema. Tiriamai šios sistemos transportiniai mazgai ir supantis gatvių tinklas. Pateikiami siūlymai dėl ţiedinės sankryţos rekonstrukcijos galimybių. Panaudojant transporto srautų modeliavimo programinę įrangą atliktas eksperimentinis variantinis modeliavimas. Išsamiai aprašomi visi modeliuoti variantai ir scenarijai. Pasiūlyti variantai suranguoti pasirinktų kriterijų pagrindu. Po teorinių bei praktinių aspektų aptarimo pateikiamos išvados ir pasiūlymai sankryţoms rekonstruoti. Darbą sudaro 4 dalys: apţvalginė (teorinė) dalis, analitinė dalis, eksperimentinė dalis, darbo išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis - 61 puslapis be darbo priedų, 16 lentelių ir 26 paveikslai.lit
dc.description.abstractThe master’s thesis reviews foreign experience in projection of roundabouts. Capacity of different types of junctions, factors that influence their capacity are analysed, methods of calculating the capacity of traffic are described. Levels of service are overviewed, depending on the time spent in the junction. The streets around roundabout system of Antakalnis (Antakalnio str. - Olandų str. - T.Kosciuškos str.) and Ţirmūnai (Ţirmūnų g. - Šeimyniškių g. - Tuskulėnų g.) are analysed. Suggestions for possible recontructions are given. By using the software of traffic modeling a possible experimental modeling is made. All possible variations of the modeling are described in detail. All the suggested variations are ranked on the basis of chosen criteria. After the observation of theoretical and practical aspects, conclusions and suggestions for the reconstruction of the roundabouts system are made. Thesis consist of: 61 p. text, 16 tables and 26 pictureseng
dc.formatPDF
dc.format.extent72 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:8672824/datastreams/MAIN/content
dc.titleAntakalnio ir Žirmūnų žiedinių sankryžų sistemos rekonstravimo galimybės
dc.title.alternativeReconstruction Possibilities of Antakalnio and Žirmūnų Roundabouts' System
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.lt: ţiedinė sankryţa
dc.subject.ltšviesoforais reguliuojama sankryţa
dc.subject.ltsankryţos laidumas
dc.subject.lttransporto srautų modeliavimas
dc.subject.ltsankryţos rekonstrukcija
dc.subject.en: roundabout
dc.subject.entraffic lights
dc.subject.entraffic flow modeling
dc.subject.enreconstruction of the intersection
dc.identifier.elaba8672824


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record