Show simple item record

dc.contributor.authorLeskauskienė, Rūta
dc.date.accessioned2023-09-18T09:11:45Z
dc.date.available2023-09-18T09:11:45Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110999
dc.description.abstractDarbo tikslas – pateikti rekomendacijas UAB „Omnitel” veiklos procesams tobulinti, remiantis šiuolaikinių metodologijų analize ir tyrimais. Teorinėje dalyje buvo apžvelgtos populiariausios veiklos procesų valdymo metodologijos. Buvo pasirinkta ITIL, nes ši metodologija paremta geriausios patirties pavyzdžiais ir yra tinkama naudoti didelėse organizacijose. Taip pat buvo detaliau išanalizuota kiekviena pasirinktos metodologijos dalis ir apibrėžtas kiekvienas ITIL brandos lygis. Praktinėje dalyje buvo atlikta UAB „Omnitel“ veiklos procesų analizė pagal ITIL metodologiją ir pateikti apibendrinti rezultatai. Paskutinėje dalyje, remiantis atliktos UAB „Omnitel” veiklos procesų valdymo analize pagal ITIL metodologijos apibendrintus rezultatus, buvo pasiūlyti patobulinimai kiekvienai iš ITIL dalių. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, IT verslo valdymo metodologijos, ITIL sudedamosios dalys, UAB „Omnitel“ veiklos procesų analizė, sprendimai veiklos procesų tobulinimui, išvados ir literatūros šaltiniai. Darbo apimtis – 77 puslapiai be priedų, 45 iliustracijos ir 50 bibliografinių šaltinių.lit
dc.description.abstractThe purpose of this work is to give recommendations for UAB „Omnitel” based on modern methodologies’ analysis and research to improve their business process. Conception of most popular methodologies was overlooked in theoretical part. For research was chosen ITIL because of its good practice and suitability for large organizations. Also was overlooked all ITIL lifecycle’s components and defined all methodologies’ maturity levels. All UAB „Omnitel” business process analysis results based on ITIL methodology is discussed in practical part. Improvements have been proposed for each of the ITIL components based on „Omnitel” business process analysis results which are based on ITIL methodology. This work consists of 7 parts: introduction, IT business management methodologies, ITIL components, UAB „Omnitel“ business process analysis, Solutions for business processes improvement , conclusions, references. Thesis consists of: 77 text without appendixes, 45 pictures and 50 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent120 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.subjectIK01 - Informacinės technologijos, ontologinės ir telematikos sistemos / Information technologies, ontological and telematic systems
dc.titleITIL gerosios patirties taikymo telekomunikacijų bendrovėje tyrimas
dc.title.alternativeStudy of ITIL Good Practice Implementation in Telecommunication Company
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltITIL
dc.subject.ltUAB „Omnitel”
dc.subject.ltveiklos procesai
dc.subject.ltbrandos lygis
dc.subject.ltanalizė
dc.subject.enITIL
dc.subject.enUAB „Omnitel”
dc.subject.enprocesses
dc.subject.enmaturity level
dc.subject.enanalysis
dc.identifier.elaba8735129


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record