Show simple item record

dc.contributor.authorStasiukynaitė, Kornelija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:12:32Z
dc.date.available2023-09-18T09:12:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111103
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos geležinkelio kelio būklės matavimo realiuoju laiku sistemos, jų privalumai ir trūkumai, šių technologijų būtinumas ir pritaikymas užsienio ir Lietuvos geležinkeliuose. Išnagrinėti technologijų veikimo principai, kurie yra svarbūs parenkant tinkamiausią. Pateikti svarbiausi technologijų veikimo principus ir kokybę apibūdinantys kriterijai. Apklausus ekspertus ir pritaikius Kendalo ir ARTIW rangų korealiacijos metodus, nustatyti svarbiausi technologijų tinkamumo vertinimo kriterijai. Pritaikius daugiakriterinių sprendimo priėmimo metodą, TOPSIS, buvo nustatyta tinkamiausia aprašyta sistema. Išnagrinėjus gautus duomenis suformuluotos išvados ir pateiktos rekomendacijos. Darbą sudaro penkios dalys: Įvadas, geležinkelio kelio geometrinių parametrų matavimo pažangiųjų technologijų analizė, geležinkelio kelio būklės matavimo realiuoju laiku technologijų kriterijų suskirtymas pritaikius rangų korealiacijos metodus. Bendrosios išvados ir rekomendacijos, literatūra. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 30 pav., 19 lent., 28 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe F inal M aster's T hesis deals with real time railway condition measurement systems, their advantages and disadvantages, the necessity and application of these technologies in foreign and Lithuanian R ailways. The principles of technology o peration, which are important in selecting the most appropriate one, are examined. The most important criteria describing the principles of operation and quality of technologies are presented. After interviewing experts and applying Kendal and ARTIW rank c orrelation methods, the most important criteria for assessing the suitability of technologies were identified. Using a multi criteria decision making approach, TOPSIS, the most appropriate system described was identified. After analyzing the obtained data, conclusions and recommendations were formulated. Structure : Introduction, analysis of advanced technologies for measuring the geometrical parameters of the railway, the division of criteria for real time measurement of the condition of the railway applied by the rank correlation method. General conclusions and recommendations, literature. Thesis consist of: 60 p. text without appendixes, 30 figures , 1 9 tables, 2 8 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent67 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:97518957/datastreams/MAIN/content
dc.titleGeležinkelio kelio būklės matavimo realiuoju laiku technologijų tyrimas
dc.title.alternativeResearch of technologies for real-time measurement of railway track condition
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltmatavimo sistemos
dc.subject.ltrangų koreliacijos metodas
dc.subject.ltARTIW
dc.subject.ltKendal
dc.subject.lttiesioginis balų metodas TOPSIS.
dc.subject.entrack condition
dc.subject.enmeasurement systems
dc.subject.enrank correlation method
dc.subject.enARTIW
dc.subject.enKendal, direct score method.
dc.identifier.elaba97518957


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record