Show simple item record

dc.contributor.authorŽvirzdinas, Adomas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:12:34Z
dc.date.available2023-09-18T09:12:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111113
dc.description.abstractŠiandieninis transporto pasiskirstymas, kuriame dominuoja nuosavas automobilis, nėra tvarus bei nustumia konkuruojančias judumo rūšis į antraeilę padėtį. Transporto judumo prognozavimo modelis gali būti pritaikomas transporto pramonėje egzistuojančioms problemoms spręsti. Šio baigiamojo magistro darbo tikslas yra nustatyti veiksnius, lemiančius žmonių judumą pasirinktame mieste ir sukurti matematinį įrankį, leidžiantį modeliuoti keleivių srautų pasiskirstymą tarp skirtingų transporto rūšių. Šiame darbe išanalizuotas pasirinkto miesto esamas ir pageidaujamas judumo pasiskirstymas. Apžvelgiami praktikoje jau taikomi transporto judumo perskirstymo metodai, jų privalumai ir trūkumai. Darbe pritaikytas stochastinis bendrosios pusiausvyros modelis transporto modaliniam pasiskirstymui prognozuoti, kurio pagrindiniai parametrai yra paslaugų lygis, savikaina, paklausa ir kaina. Rasta perskirstyto transporto paklausos pasiskirstymo ekonominė nauda. Darbo pabaigoje pateikiama rezultatų analizė, išvados bei rekomendacijos transporto perskirstymo modeliui taikyti, prognozuojant transporto pasiskirstymą bet kuriame mieste.lit
dc.description.abstractCurrently privately owned car is dominating transport mode, at the same time it is unsustainable and generates a lot of CO2 emissions. The transport mobility forecasting model can be adapted to solve the existing problems in the transport industry. This final master’s thesis aims to identify the factors that determine the mobility of people in a chosen area and develop a mathematical tool to model the distribution of passenger flows between different modes of transport. In the thesis, current and desired transport modes distribution in a selected city is analysed. The methods of transport distribution that are already used in practice, their advantages and disadvantages are reviewed. The stochastic general equilibrium model for predicting the modal distribution of transport is developed in work. The main parameters are service level, demand and price. The economic benefits of redistributing transport demand have been found and presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent68 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:97646737/datastreams/MAIN/content
dc.titleMažųjų Lietuvos miestų ir gyvenviečių judumo analizė, naujų koncepcijų kūrimas
dc.title.alternativeAnalysis of mobility of rural Lithuanian areas, new concepts development
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.lttransporto paklausos pasiskirstymas
dc.subject.lttransporto judumo prognozavimas
dc.subject.ltstochastinis bendrosios pusiausvyros modelis
dc.subject.ltkeleivių srautai
dc.subject.entransport distribution
dc.subject.entransport mobility forecasting
dc.subject.enstochastic equilibrium model
dc.subject.enpassenger flows
dc.identifier.elaba97646737


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record