Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMager, Olga
dc.date.accessioned2023-09-18T09:25:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:25:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111143
dc.description.abstractMagistro darbe, remiantis Lietuvos ir užsienio autorių moksliniais darbais, išanali-zuota: Pirmoje darbo dalyje, tiriant įvairius konkurencingumo rodiklius, yra analizuojama Lietuvos aprangos ir tekstilės pramonės esama padėtis; nustatytos pagrindinės problemos, trukdančios didinti aprangos ir tekstilės įmonių konkurencingumą. Taip pat yra atliktas stambiausių parduotuvių Lietuvoje, prekiaujančių siuvimo reikmenimis, tyrimas. Antroje darbo dalyje išanalizuota vartotojų elgsenos samprata, apibrėžta vartotojų el-gsenos sąvoka, nustatyti vartotojų elgseną lemiantys veiksniai, išnagrinėti vartotojų sprendimo priėmimų procesai. Trečioje darbo dalyje pagrįstas vartotojų elgsenos tyrimo būdas, parengta siuvimo reikmen�� vartotojų elgsenos tyrimų metodika ir ji pritaikyta tiriant užkoduotos UAB „X“ įmonės vartotojų elgseną. Remiantis gautais tyrimų rezultatais, nustatomi ir pristatomi vartotojų elgsenos aspektai siuvimo reikmenų rinkoje.lit
dc.description.abstractBased on the research works of Lithuanian and foreign authors, this master’s thesis analyses as follows: The first part analyses the current situation of Lithuanian clothing and textile industry referring to the research on various indicators of competitive ability. The main problems preventing the clothing and textile companies from increasing their competitive ability have been identified. Also, the research on Lithuanian major stores selling the sewing accessories has been conducted. The second part deals with the analysis and definition of the consumer behaviour concept, determines the factors influencing the consumer behaviour, examines the process of consumers’ decision-making. The third part reasons the approach towards the research on the consumer behaviour, formulates the methodology of research on the behaviour of consumers who use the sewing accessoires. This methodology is applied when examining the behaviour of consumers of the encoded Company Ltd “X”. According to the results of the research, the aspects of the consumer behaviour in the sewing accessoires market have been determined and presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent99 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1726711/datastreams/ATTACHMENT_1726714/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1726711/datastreams/MAIN/content
dc.titleVartotojų elgsenos perkant siuvimo reikmenis tyrimas
dc.title.alternativeConsumers' behaviour of buying sewing accessories survey
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltLietuvos aprangos ir tekstilės pramonės sektorius
dc.subject.ltsiuvimo reikmenys
dc.subject.ltvartotojų elgsena: sąvoka
dc.subject.ltveiksniai
dc.subject.ltsprendimo priėmimo procesas
dc.subject.enLithuanian clothing and textile industry sector
dc.subject.ensewing accessories
dc.subject.enconsumer behaviour: concept
dc.subject.enfactors
dc.subject.endecision-making process
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1726711


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą