dc.contributor.author | Liubertas, Julius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:25:40Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:25:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111182 | |
dc.description.abstract | Šio darbo tikslas identifikuoti iššūkius ir galimybes, kuriant animacinį filmą retų modeliavimo tinklų vizualiu stiliumi ir taikant realaus laiko atvaizdavimo technologijas. Darbe buvo išanalizuotas bei apibrėžtas kompiuteriniuose žaidimuose naudojamas retų modeliavimo tinklų (angl. low poly) vizualus stilius, atlikta šio stiliaus esamų atvejų analizė. Taip pat apžvelgtas industrijoje paplitusio filmo kūrybos proceso standartas ir juo vadovaujantis, sukurtas trimatis šio stiliaus animacinis filmas („Dukes of Rainwood“). Visas praktinis procesas aprašytas, pateikiami darbo su šiuo stiliumi ypatumai, pateikiamos išvados. Retų modeliavimo tinklų stilius gali būti taikomas kaip alternatyva dominuojančiam (angl. mainstream) vizualiniam stiliui, kuris yra tiek pat emocionaliai efektyvūs ir tuo pačiu padeda sutaupyti nemažai laiko ir kompiuterinių resursų. | lit |
dc.description.abstract | The main task of the master thesis is to analyze possibilities and difficulties, when creating CGI animated movies using Low Poly as visual style. Low Poly style characterizing attributes were identified and style definition was proposed, at the same time analysis of 3D CGI short movies of this style was made. Additionally, the standard used in the industry of CGI animation was reviewed and used as a basis when creating own Low Poly 3D animated short movie - “Dukes of Rainwood”. Whole process of creation was documented and best practices and possible issues proposed. In conclusion Low Poly can be used as an alternative to mainstream visual style in CGI animated movies. Low poly is as emotionally effective in this medium and saves a lot of time in the creation process. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 116 p, | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:168253462/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:168253462/datastreams/ATTACHMENT_168256023/content | |
dc.title | Retų modeliavimo tinklų stiliaus taikymas kompiuterinės grafikos animacijoje | |
dc.title.alternative | Low Poly Application in Computer Graphic Animation | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.studydirection | B04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.lt | Low Poly | |
dc.subject.lt | reti modeliavimo tinklai | |
dc.subject.lt | 3D | |
dc.subject.lt | filmas | |
dc.subject.lt | kompiuterinė grafika | |
dc.subject.en | Low Poly | |
dc.subject.en | 3D | |
dc.subject.en | short movie | |
dc.subject.en | CGI | |
dc.identifier.elaba | 168253462 | |