Show simple item record

dc.contributor.authorLiubertas, Julius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:25:40Z
dc.date.available2023-09-18T09:25:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111182
dc.description.abstractŠio darbo tikslas identifikuoti iššūkius ir galimybes, kuriant animacinį filmą retų modeliavimo tinklų vizualiu stiliumi ir taikant realaus laiko atvaizdavimo technologijas. Darbe buvo išanalizuotas bei apibrėžtas kompiuteriniuose žaidimuose naudojamas retų modeliavimo tinklų (angl. low poly) vizualus stilius, atlikta šio stiliaus esamų atvejų analizė. Taip pat apžvelgtas industrijoje paplitusio filmo kūrybos proceso standartas ir juo vadovaujantis, sukurtas trimatis šio stiliaus animacinis filmas („Dukes of Rainwood“). Visas praktinis procesas aprašytas, pateikiami darbo su šiuo stiliumi ypatumai, pateikiamos išvados. Retų modeliavimo tinklų stilius gali būti taikomas kaip alternatyva dominuojančiam (angl. mainstream) vizualiniam stiliui, kuris yra tiek pat emocionaliai efektyvūs ir tuo pačiu padeda sutaupyti nemažai laiko ir kompiuterinių resursų.lit
dc.description.abstractThe main task of the master thesis is to analyze possibilities and difficulties, when creating CGI animated movies using Low Poly as visual style. Low Poly style characterizing attributes were identified and style definition was proposed, at the same time analysis of 3D CGI short movies of this style was made. Additionally, the standard used in the industry of CGI animation was reviewed and used as a basis when creating own Low Poly 3D animated short movie - “Dukes of Rainwood”. Whole process of creation was documented and best practices and possible issues proposed. In conclusion Low Poly can be used as an alternative to mainstream visual style in CGI animated movies. Low poly is as emotionally effective in this medium and saves a lot of time in the creation process.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent116 p,
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:168253462/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:168253462/datastreams/ATTACHMENT_168256023/content
dc.titleRetų modeliavimo tinklų stiliaus taikymas kompiuterinės grafikos animacijoje
dc.title.alternativeLow Poly Application in Computer Graphic Animation
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.studydirectionB04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltLow Poly
dc.subject.ltreti modeliavimo tinklai
dc.subject.lt3D
dc.subject.ltfilmas
dc.subject.ltkompiuterinė grafika
dc.subject.enLow Poly
dc.subject.en3D
dc.subject.enshort movie
dc.subject.enCGI
dc.identifier.elaba168253462


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record