Show simple item record

dc.contributor.authorRepšienė, Vaida
dc.date.accessioned2023-09-18T09:25:41Z
dc.date.available2023-09-18T09:25:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111186
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama personalo lojalumo problematika virtualiosiose organizacijose. Pirmame darbo skyriuje analizuojama virtualiosios organizacijos koncepcija, bruožai, veiklos specifika, veikimo principai, formos, privalumai ir trūkumai, išskiriama personalo lojalumo problema virtualiosiose organizacijose. Remiantis atlikta analize identifikuotos esminės virtualiųjų organizacijų charakteristikos, lemiančios jų išskirtinumą. Antrame darbo skyriuje nagrinėjamos lojalumo ir lojalaus darbuotojo sąvokos, įsipareigojimo organizacijai formos, darbuotojų lojalumo ir motyvacijos sąveika, nustatyti pagrindiniai veiksniai, formuojantys personalo lojalumą organizacijai. Apibendrintai pateikiami atliktų tyrimų rezultatai, įrodant, kad personalo lojalumas – aktuali nūdienos organizacijų problema. Remiantis atlikta analize, sudaryta anketa, kurios pagrindu atliktas tradicinių ir virtualiųjų organizacijų darbuotojų nuomonės tyrimas, skirtas svarbiausiems personalo lojalumą lemiantiems veiksniams išsiaiškinti ir minėtų veiksnių reikšmingumo skirtumams tradicinėse ir virtualiosiose organizacijose nustatyti. Tyrimo rezultatai ir jų analizė pateikiami trečiame darbo skyriuje. Remiantis analizuota lietuvių ir užsienio autorių moksline literatūra ir atlikto tyrimo rezultatais sudarytas virtualiųjų organizacijų personalo lojalumo formavimo modelis, kuris pristatomas paskutiniame darbo skyriuje. Darbą sudaro šios dalys: įvadas, virtualiosios organizacijos, teoriniai personalo lojalumo aspektai, personalo lojalumą formuojančių veiksnių virtualiose organizacijose tyrimas, virtualiųjų organizacijų personalo lojalumo formavimo modelis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 84 p. teksto be priedų, 7 paveikslai, 15 lentelių, 61 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn final master paper the problem of personnel loyalty in virtual organizations is studied. In the first part of paper the conception of virtual organization, characteristics, particularity of activity, principles of working, forms, advantages and disadvantages of virtual organizations are analysed, the problem of virtual organization personnel loyalty is emphasized. According to analysis the essential features, which make virtual organizations peculiar, were identified. In the second part of paper the conception of loyalty and loyal employee, forms of organizational commitment, interaction of loyalty and motivation are examined, the main factors of personnel loyalty formation in organizations are identified. Also summarized results of accomplished researches are presented for the purpose to prove, that personnel loyalty is important problem of nowadays organizations. According to made analysis, the questionnaire for investigation of traditional and virtual organizations employees’ opinion was composed. This investigation was intended for the purpose to identify the most important factors that determine loyalty of personnel and the main differences of these factors significance in virtual and traditional organizations. Results and analysis of research are presented in the third part of paper. According to the analyzed literature and performed investigation the model of personnel loyalty formation of virtual organization was composed and introduced in the final part of paper. Final master paper consists of these parts: introduction, virtual organizations, the theoretic aspects of personnel loyalty, research of factors of personnel loyalty formation in virtual organizations, the model of personnel loyalty formation of virtual organization, conclusions and suggestions, sources list. The volume of paper: 84 p. without appendixes, 7 pictures, 15 tables, 61 bibliographical entries. Appendixes are enclosed separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent94 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2099519/datastreams/ATTACHMENT_2099522/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2099519/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2099519/datastreams/ATTACHMENT_2099524/content
dc.titleVirtualiųjų organizacijų personalo lojalumo formavimo modelis
dc.title.alternativeModel of personnel loyalty formation of virtual organization
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltlojalumas
dc.subject.ltmotyvacija
dc.subject.ltorganizacinis įsipareigojimas
dc.subject.ltpersonalo lojalumo formavimas
dc.subject.ltvirtualiosios organizacijos
dc.subject.enloyalty
dc.subject.enmotivation
dc.subject.enorganizational commitment
dc.subject.enpersonnel loyalty formation
dc.subject.envirtual organization
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2099519


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record