dc.contributor.author | Makaravičius, Laurynas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:30:16Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:30:16Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111295 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas automotrisių ir dyzelinių traukinių panaudojimo tikslingumas keleiviams vežti vietinio susisiekimo maršrutais. Ištirtas dyzelinės traukos keleivinių riedmenų parkas, jų techninės charakteristikos ir komerciniai rodikliai. Išnagrinėti esami maršrutai, kuriuose kursuoja automotrisės ir dyzeliniai traukiniai, atlikta vežimo poreikio išpildymo lygio analizė. Sukurtas ir pasiūlytas matematinis modelis, kuriuo remiantis siekiama parinkti optimalius keleivinius riedmenis konkretiems maršrutams ir racionaliai formuoti keleivinius sąstatus. Aprašytas skaičiavimo algoritmas ir pateiktas matematinio modelio pritaikymo pavyzdys, išnagrinėti metodikos privalumai ir trūkumai. Parinkti 28 vietinio susisiekimo maršrutai, kuriuose kursuoja dyzelinės traukos keleiviniai riedmenys, ir, pritaikant aprašytą metodiką, patikrintas keleivinių riedmenų panaudojimo tikslingumas juose. Darbo apimtis 82 p. be teksto priedų, 37 paveikslai, 10 lentelių, 19 bibliografinių ir 7 interneto šaltiniai. | lit |
dc.description.abstract | Master’s thesis analyses the efficiency of using railcars and diesel multiple units to carry passengers in local routes. Diesel traction passenger rolling stock, their technical performance and commercial indicators are estimated. Statistical analysis of the existing routes, in which railcars and diesel multiple units are used, and the transport demand fulfillment level is carry out. Mathematical model which aims to find optimal passenger rolling stock on specific routes and to form rational train unit composition of passenger trains is developed. Optimal solution finding algorithm and the example of it’s appliance are showed. Finally the advantages and disadvantages of the proposed mathematical method are described and the solutions for the improvements are given. 28 local routes that run diesel traction passenger rolling stock were selected, and applying the method described, verified by the expedience of passenger rolling stock in them. Volume of work is 82 pages without appendices, 37 figures, 10 tables, 19 bibliographical and 7 online sources. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 88 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1737514/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Dyzelinių traukinių ir automotrisių naudojimo tikslingumo tyrimas | |
dc.title.alternative | Research on expedience diesel multi-units and railcars operating | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | keleivių vežimai | |
dc.subject.lt | dyzelinis traukinys | |
dc.subject.lt | automotrisė | |
dc.subject.lt | baigtinių elementų metodas | |
dc.subject.lt | keleivių srautai | |
dc.subject.en | passenger-carrying | |
dc.subject.en | diesel multiple unit | |
dc.subject.en | railcar | |
dc.subject.en | finite element method | |
dc.subject.en | passenger flow | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1737514 | |