Show simple item record

dc.contributor.authorMakaravičius, Laurynas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:16Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111295
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas automotrisių ir dyzelinių traukinių panaudojimo tikslingumas keleiviams vežti vietinio susisiekimo maršrutais. Ištirtas dyzelinės traukos keleivinių riedmenų parkas, jų techninės charakteristikos ir komerciniai rodikliai. Išnagrinėti esami maršrutai, kuriuose kursuoja automotrisės ir dyzeliniai traukiniai, atlikta vežimo poreikio išpildymo lygio analizė. Sukurtas ir pasiūlytas matematinis modelis, kuriuo remiantis siekiama parinkti optimalius keleivinius riedmenis konkretiems maršrutams ir racionaliai formuoti keleivinius sąstatus. Aprašytas skaičiavimo algoritmas ir pateiktas matematinio modelio pritaikymo pavyzdys, išnagrinėti metodikos privalumai ir trūkumai. Parinkti 28 vietinio susisiekimo maršrutai, kuriuose kursuoja dyzelinės traukos keleiviniai riedmenys, ir, pritaikant aprašytą metodiką, patikrintas keleivinių riedmenų panaudojimo tikslingumas juose. Darbo apimtis 82 p. be teksto priedų, 37 paveikslai, 10 lentelių, 19 bibliografinių ir 7 interneto šaltiniai.lit
dc.description.abstractMaster’s thesis analyses the efficiency of using railcars and diesel multiple units to carry passengers in local routes. Diesel traction passenger rolling stock, their technical performance and commercial indicators are estimated. Statistical analysis of the existing routes, in which railcars and diesel multiple units are used, and the transport demand fulfillment level is carry out. Mathematical model which aims to find optimal passenger rolling stock on specific routes and to form rational train unit composition of passenger trains is developed. Optimal solution finding algorithm and the example of it’s appliance are showed. Finally the advantages and disadvantages of the proposed mathematical method are described and the solutions for the improvements are given. 28 local routes that run diesel traction passenger rolling stock were selected, and applying the method described, verified by the expedience of passenger rolling stock in them. Volume of work is 82 pages without appendices, 37 figures, 10 tables, 19 bibliographical and 7 online sources.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent88 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1737514/datastreams/MAIN/content
dc.titleDyzelinių traukinių ir automotrisių naudojimo tikslingumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch on expedience diesel multi-units and railcars operating
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltkeleivių vežimai
dc.subject.ltdyzelinis traukinys
dc.subject.ltautomotrisė
dc.subject.ltbaigtinių elementų metodas
dc.subject.ltkeleivių srautai
dc.subject.enpassenger-carrying
dc.subject.endiesel multiple unit
dc.subject.enrailcar
dc.subject.enfinite element method
dc.subject.enpassenger flow
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1737514


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record