dc.contributor.author | Supranovič, Nikita | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:30:18Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:30:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111299 | |
dc.description.abstract | Baigiamojo magistrinio darbo tikslas – įvertinus valstybinės reikšmės krašto kelių dangos būklės pokytį iki ir po remonto, pateikti gaires dangos būklei vertinti, atsižvelgiant į likutinę naudojimo trukmę. Darbe pateikta kelio dangos techninių parametrų ir Lietuvoje taikomos valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga dangos būklės vertinimo metodikos analizė. Taip pat atliktas Lietuvoje ir kitose šalyse taikomų kelio dangos būklės vertinimo metodų palyginimas. Išanalizuota JAV mokslininkų siūloma dangos būklės vertinimo sistema, paremta dangos likutinio naudojimo laikotarpio principu. Įvertinus pasirinktų valstybinės reikšmės krašto kelių dangos būklės pokytį per nagrinėjamą laikotarpį atliktas dangos būklės indekso ir likutinės naudojimo trukmės rezultatų palyginimas. Darbo pabaigoje pateiktos bendrosios išvados ir siūlymai valstybinės reikšmės kelių būklės vertinimo metodikai tobulinti. Baigiamąjį magistro darbą sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados ir siūlymai bei priedai. Darbo apimtis – 92 puslapiai be priedų, 34 lentelės, 47 paveikslai. Rengiant magistro baigiamąjį darbą remtasi 38 literatūros šaltiniais. | lit |
dc.description.abstract | The aim of the final master thesis is to provide guidelines for the assessment of the pavement condition of national roads, taking into account the residual service life, by assessing the change in the pavement condition of national roads before and after repair. The thesis presents an analysis of the technical parameters of road pavement and the methodology used in Lithuania for the assessment of the condition of asphalt pavement roads of national significance. A comparison of road pavement condition assessment methods applied in Lithuania and other countries was also made. The pavement condition assessment system proposed by USA researchers, based on the principle of residual service life of the pavement, is analyzed. After evaluating the pavement condition of selected national roads during the considered period, a comparison of the pavement condition index and the residual service life results was made. At the end of the thesis, general conclusions and suggestions for improvement of the methodology for the assessment of the condition of national roads are presented. The Master's thesis consists of an introduction, three chapters, general conclusions and proposals, and appendices. The scope of the thesis is 92 pages without appendices, 34 tables and 47 figures. 38 literature sources were used during the preparation of the MSc thesis. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 114 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:169065734/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Automobilių kelių dangos likutinės naudojimo trukmės tyrimas | |
dc.title.alternative | Research of the Remaining Service Life of the Road Pavement | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.studydirection | E05 - Statybos inžinerija / Civil engineering | |
dc.subject.lt | dangos techniniai parametrai | |
dc.subject.lt | dangos būklės indeksas | |
dc.subject.lt | likutinė naudojimo trukmė | |
dc.subject.lt | nelygumas | |
dc.subject.lt | provėžos | |
dc.subject.en | pavement technical parameters | |
dc.subject.en | pavement condition assessment | |
dc.subject.en | residual service life | |
dc.subject.en | roughness | |
dc.subject.en | ruts | |
dc.identifier.elaba | 169065734 | |