Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSupranovič, Nikita
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:18Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111299
dc.description.abstractBaigiamojo magistrinio darbo tikslas – įvertinus valstybinės reikšmės krašto kelių dangos būklės pokytį iki ir po remonto, pateikti gaires dangos būklei vertinti, atsižvelgiant į likutinę naudojimo trukmę. Darbe pateikta kelio dangos techninių parametrų ir Lietuvoje taikomos valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga dangos būklės vertinimo metodikos analizė. Taip pat atliktas Lietuvoje ir kitose šalyse taikomų kelio dangos būklės vertinimo metodų palyginimas. Išanalizuota JAV mokslininkų siūloma dangos būklės vertinimo sistema, paremta dangos likutinio naudojimo laikotarpio principu. Įvertinus pasirinktų valstybinės reikšmės krašto kelių dangos būklės pokytį per nagrinėjamą laikotarpį atliktas dangos būklės indekso ir likutinės naudojimo trukmės rezultatų palyginimas. Darbo pabaigoje pateiktos bendrosios išvados ir siūlymai valstybinės reikšmės kelių būklės vertinimo metodikai tobulinti. Baigiamąjį magistro darbą sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados ir siūlymai bei priedai. Darbo apimtis – 92 puslapiai be priedų, 34 lentelės, 47 paveikslai. Rengiant magistro baigiamąjį darbą remtasi 38 literatūros šaltiniais.lit
dc.description.abstractThe aim of the final master thesis is to provide guidelines for the assessment of the pavement condition of national roads, taking into account the residual service life, by assessing the change in the pavement condition of national roads before and after repair. The thesis presents an analysis of the technical parameters of road pavement and the methodology used in Lithuania for the assessment of the condition of asphalt pavement roads of national significance. A comparison of road pavement condition assessment methods applied in Lithuania and other countries was also made. The pavement condition assessment system proposed by USA researchers, based on the principle of residual service life of the pavement, is analyzed. After evaluating the pavement condition of selected national roads during the considered period, a comparison of the pavement condition index and the residual service life results was made. At the end of the thesis, general conclusions and suggestions for improvement of the methodology for the assessment of the condition of national roads are presented. The Master's thesis consists of an introduction, three chapters, general conclusions and proposals, and appendices. The scope of the thesis is 92 pages without appendices, 34 tables and 47 figures. 38 literature sources were used during the preparation of the MSc thesis.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent114 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:169065734/datastreams/MAIN/content
dc.titleAutomobilių kelių dangos likutinės naudojimo trukmės tyrimas
dc.title.alternativeResearch of the Remaining Service Life of the Road Pavement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.ltdangos techniniai parametrai
dc.subject.ltdangos būklės indeksas
dc.subject.ltlikutinė naudojimo trukmė
dc.subject.ltnelygumas
dc.subject.ltprovėžos
dc.subject.enpavement technical parameters
dc.subject.enpavement condition assessment
dc.subject.enresidual service life
dc.subject.enroughness
dc.subject.enruts
dc.identifier.elaba169065734


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą