Show simple item record

dc.contributor.authorPilipavičiūtė, Dalė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:19Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111305
dc.description.abstractŠiandieninėje visuomenėje neįgaliųjų integracijos į visuomenę tema yra labai aktuali ir plačiai nagrinėjama. Žmonėms su negalia į visuomenę integruotis padeda pritaikyta viešųjų erdvių fizinė aplinka, sudarytos sąlygos mokytis, dirbti, poilsiauti. Prieinamas mokslas yra viena iš svarbiausių neįgaliųjų integracijos į visuomenę krypčių. Baigiamojo magistro darbo tikslas yra pasiūlyti modelį, pagal kurį būtų galima įvertinti bet kurios aukštosios mokyklos fizinės aplinkos pritaikymą žmonių su negalia reikmėms. Darbą sudaro šešios dalys: įvadas, tyrimo objektas ir problemos aptarimas, analitinė metodinė dalis, aukštųjų mokyklų fizinės aplinkos pritaikymo neįgaliųjų reikmėms modelio sudarymas, išvados ir siūlymai, naudotos literatūros sąrašas. Įvade nusistatomas darbo tikslas ir aptariamas temos problemiškumas. Pirmoje darbo dalyje atliekama neįgaliųjų integracijos į visuomenę analizė Lietuvoje ir pasaulyje. Antroje dalyje aptariami atlikti tyrimai ir juose naudoti metodai. Trečioje darbo dalyje kuriamas aukštųjų mokyklų fizinės aplinkos vertinimo modelis. Apibendrinus visą darbą, pateikiamos išvados. Darbo apimtis – 109 psl. teksto be priedų, 46 paveikslėliai, 8 lentelės, 102 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractSocial integration of disabled people is topical and widely discussed in modern society. Social integration of disabled people is facilitated by adapted environment of public spaces, suitable conditions for studies, work and rest. Accessible education is among the prime directions of social integration of the disabled people. The master thesis is aimed ad proposing the model of evaluating the adaptation of physical environment of any higher school to the needs of the disabled people. The master thesis consists of six parts: introduction, research object and discussion of the issue, analytical-methodical part, drawing up a model for evaluation of adaptation of physical environment of higher schools to the needs of the disabled people, conclusions and proposals, list of sources. The aim of the work is established and main issues are presented in the introduction. The first chapter of the thesis contains the analysis of integration of disabled persons in Lithuania and worldwide. The second chapter of the thesis analyses other researches and methods used in them. The third chapter of the thesis describes the evaluation model of physical environments of schools. Proposals are presented in the closing part of the thesis. The thesis consists of 109 pages without appendixes, 46 images, 8 tables, 102 bibliographical entries. Appendixes are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent144 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1741238/datastreams/ATTACHMENT_1741241/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1741238/datastreams/MAIN/content
dc.titleAukštųjų mokyklų fizinės aplinkos pritaikymo žmonėms su negalia galimybių tyrimas
dc.title.alternativeFeasibility study of physical environment of high school for disabled people
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltAplinkos pritaikymas
dc.subject.ltaukštoji mokykla
dc.subject.ltfizinės aplinkos prieinamumas
dc.subject.ltžmonės su negalia
dc.subject.enAdaptation of environment
dc.subject.enhigher school
dc.subject.enaccessibility of physical environment
dc.subject.endisabled people
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1741238


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record