Show simple item record

dc.contributor.authorPanasenkienė, Miglė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:22Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:22Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111319
dc.description.abstractAnalizuojama asfalto dangos konstrukcijos elgsena Lietuvos klimato sąlygomis, įvertinant temperatūros ir drėgnio, kaip vienų iš svarbiausių klimato veiksnių, įtaką kelio asfalto dangos konstrukcijos stipriui. Pateikta krintančio svorio deflektometro matavimo metodikų apžvalga kitose šalyse. Atlikta temperatūros ir drėgnio kiekvienos dienos pokyčių analizė, įvertinant jų įtaką dangos konstrukcijai. Nustatyta kelio dangos stiprio ir Eo modulio priklausomybė nuo dangos temperatūros, matuojant kelio dangos įlinkius krintančio svorio deflektometru. Kai asfalto dangos stipris matuojamas skirtingu metų laiku ar įvairiu paros metu, tai Eo modulio reikšmės turi būti redukuojamos priimtai standartinei temperatūrai. Eksperimentiniame asfalto dangų konstrukcijų ruože atliktu tyrimu patikslintas temperatūrinis redukcijos koeficientas, kuris leidžia krintančio svorio deflektometru nustatytas asfalto dangos sluoksnių Eo modulio vertes redukuoti standartinei +20 °C temperatūrai.lit
dc.description.abstractThis final master thesis performs asphalt pavement structural behavior of the Lithuanian climate conditions, taking into account the temperature and moisture, as one of the most important climatic factors that influence the road asphalt pavement structural strength. The Falling Weight Deflectometer (FWD) measurement methods used in other countries are presented. The temperature and moisture changes in the day are analysed, evaluating their impact on pavement design. The strength of asphalt pavement layers, as well as Eo modulus values, measured using the falling weight deflectometer, strongly depend on the pavement temperature. When we use deflectometer for measuring asphalt pavement strength at different environmental conditions and in different season, the values of Eo modulus should be reduced to the assumed standard temperature. So during this research at the experimental asphalt pavement structure the temperature correction factor was revised. The use of this factor enables to adjust the Eo modulus values of asphalt pavement layers measured by the Falling Weight Deflectometer to the standard temperature of +20 °C.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent117 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1742602/datastreams/ATTACHMENT_1742605/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1742602/datastreams/MAIN/content
dc.titleKlimato įtakos automobilių kelių asfalto dangos konstrukcijos stipriui tyrimai ir vertinimas
dc.title.alternativeResearches and Evaluation of Climate Influence on the Structural Strength of Road Asphalt Pavement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltDangos konstrukcijos stipris
dc.subject.ltkelio dangos konstrukcija
dc.subject.ltklimato veiksniai
dc.subject.ltEo modulis
dc.subject.ltkrintančio svorio deflektometras (FWD)
dc.subject.enClimate factors
dc.subject.enEo modulus
dc.subject.enFalling Weight Deflectometer (FWD)
dc.subject.enpavement strength
dc.subject.enroad pavement
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1742602


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record