Show simple item record

dc.contributor.authorDavidavičius, Sigitas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:24Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111325
dc.description.abstractDarbe išnagrinėtos internetinės reklamos priemonės, e.verslo ir e.marketingo modeliai. Nagrinėjama pirkimo proceso specifika kuomet vartotojas yra organizacija B2B verslo modelyje. Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos pramoninių įrenginių prekybos įmonių rinkodaros internete įvertinimo problemos. Analizuojamos skverbties internete matavimo galimybės bei metodai. Vertinama atsižvelgiant į tyrimų metu nustatytus tikslinių vartotojų naršymo įpročius ir internetinio marketingo priemonių panaudojimo tikslingumą konkrečiose situacijose. Pateikiami tikslinių vartotojų naršymo įpročių ir tendencijų, atsižvelgiant į profesinių ir asmeninių interesų sritis, tyrimų rezultatai. Taip pat pateikiami pramoninių įrenginių paieškos specifikos tyrimo rezultatai. Išnagrinėjus teorinius aspektus suformuotas koncepcinis skverbties internete įvertinimo modelis. Jo veikimas demonstruojamas pramoninių įrenginių prekybos įmonės pavyzdžiu. Teorinės analizės ir tyrimų rezultatų pagrindu suformuotos išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 dalys teksto, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 66 p. teksto be priedų, 33 iliustr., 7 lent., 41 bibliografiniai šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe paper deals with feature of internet as a ground for promoting services. The e. commerce and e. marketing models usability are analysed as an atribute in busines to business communication. The importances of e. tools in the marketing complex of industrial equipment trade sector are analyzed and the web penetration evaluation methods and existing models availability checked. The existing challanges identifyed. The conceptual model of web penetration evaluation is formed. The industial equipment trade market in Lithuania presented in second part of the work. The pecularities of web browsing of the industrial equipment trade sector users were clarifyed during the empirical research as well as the usage of e. tool in preciso cases. The model of evaluation of web penetration in industial equipment trade sector is presented, as an example, in the third part of the paper. Structure: introduction, three chapters, conclusions, references. Thesis consists of: 66 p. text without appendixes, 33 pictures, 7 tables, 41 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1743145/datastreams/ATTACHMENT_1743150/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1743145/datastreams/MAIN/content
dc.titleĮmonių skverbties internete vertinimo modelis
dc.title.alternativeEvaluation model of companies web penetration
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinternetinė skverbtis
dc.subject.ltinteresų žemėlapis
dc.subject.ltpramoniniai įrenginiai
dc.subject.ltrinkodara internete
dc.subject.ltrinkodaros priemonės internete
dc.subject.enInternet marketing
dc.subject.enindustrial equipment trade
dc.subject.enweb tools
dc.subject.enweb penetration
dc.subject.enevaluation.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1743145


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record