Show simple item record

dc.contributor.authorMontvydaitė, Inga
dc.date.accessioned2023-09-18T09:30:25Z
dc.date.available2023-09-18T09:30:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111329
dc.description.abstractBaigiamojo magistrinio darbo tikslas – pritaikyti užsienio rinkodaros viešojo transporto patirtį Lietuvos viešojo transporto patrauklumo problemai spręsti. Analitinėje dalyje yra atlikta mokslinių darbų, literatūros analizė magistrinio darbo tema, taip pat pateikta užsienio rinkodaros viešajame transporte patirties, gerosios praktikos apžvalga bei analizė. Darbe dėmesys yra koncentruojamas ir į Lietuvos viešojo transporto esamą padėtį, jo patrauklumo problemos identifikavimą, atliekant viešojo transporto esamos padėties įvertinimą bei SSGG analizę. Siekiant tikslaus ir pagrįsto problemos formulavimo buvo atliktas Lietuvos viešojo transporto patrauklumo problemos priežasčių identifikavimo tyrimas. Tiriamojoje magistrinio darbo dalyje, įrodant iškeltas dvi hipotezes, Lietuvos viešajojo transporto patrauklumo problemai spręsti buvo pasiūlytos ir sumodeliuotos keturios rinkodaros priemonės bei atlikta tų priemonių galimybių analizė. Atliekant užsienio rinkodaros patirties taikymo Lietuvos viešajame transporte galimybių analizę buvo atliktas ekspertinis tyrimas, pateiktos tyrimo išvados. Darbe kiekvienai rinkodaros priemonei atlikta finansinė, valstybinio ir privataus sektoriaus bendradarbiavimo galimybių bei perspektyvų ir prognozės analizė. Atlikus visus tyrimus ir analizes magistrinio darbo pabaigoje yra pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, analitine–metodine dalis, eksperimentine–tiriamoji dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 83 p. teksto be priedų, 30 pav., 3 lent., 53 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe goal of master thesis is feasibility study for use foreign marketing experience within public transport in Lithuania to solve the problem of declining attraction and demand of public transport. Scientific papers, literary analysis of the master thesis, foreign public transport experience and best practice are review and analysis in the analytical part. To make a reach for based formulation of thesis problem was made the current situation’s analysis in Lithuanian public transport, SWOT analysis and “non-use of public transport “.Experimental part of master thesis describes the investigation process and the results obtained, the results of analysis performed. To prove the hypothesis was carried out expert analysis, marketing analysis tools for Lithuania public transport, perspective and prognosis analysis. The study results confirmed that attractiveness and demand of public transport is decreasing and it is necessary the marketing activity in Lithuanian public transport. The thesis contains 5 parts as follows: introduction, analytical and experimental parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 114 pages of text without appendixes, 48 pictures, 30 tables, 52 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent97 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1743322/datastreams/ATTACHMENT_1743325/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1743322/datastreams/MAIN/content
dc.titleUžsienio rinkodaros patirties pritaikymo galimybių tyrimas Lietuvos viešajame transporte
dc.title.alternativeFeasibility study on foreign marketing experience adaptation options for Lithuanian public transport
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltViešasis transportas
dc.subject.ltrinkodara
dc.subject.ltpozicionavimas
dc.subject.ltrinkodaros priemonės
dc.subject.enPublic transport
dc.subject.enmarketing
dc.subject.enpositioning
dc.subject.enmarketing tools
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1743322


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record