dc.contributor.author | Kaniušėnienė, Svaja | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:34:36Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:34:36Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111345 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe apžvelgiami Lietuvos automobilių kelių susikirtimų tipai. Nagrinėjami pagrindiniai žiedinių sankryžų projektavimo metodai užsienyje ir Lietuvoje. Atskleidžiamas žiedinių sankryžų naudojimo poreikis, projektavimo kriterijai. Išnagrinėti pagrindiniai projektavimo principai, kuriais remiantis projektuojamos žiedinės sankryžos. Vienas svarbiausių rodiklių, nurodančių žiedinės sankryžos efektyvumą, yra jos laidumas. Tyrimo tikslas yra panaudojant Vokiečių HBS kelių eismo įrenginių vadovo metodiką įvertinti Vilniaus apylinkėse pasirinktų trijų žiedinių sankryžų pralaidumą eismo proceso kokybės atžvilgiu. Pagrindiniu eismo proceso kokybės kriterijumi laikomas vidutinis transporto priemonių srautų laukimo laikas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius projektavimo metodus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. | lit |
dc.description.abstract | The thesis gives an overview of the Lithuanian road intersections types. To the main roundabout design methods in Lithuania and abroad. Reveals the need for the use of roundabouts, the design criteria. The main design principles, which designed the roundabout. One of the key indicators, indicating the effectiveness of the roundabout is its conductivity. The study is using the German road HBS Facilities methodology to assess the Vilnius district selected three traffic roundabouts in the process of capacity in terms of quality. The main traffic process quality criterion is the average flow of vehicles waiting time. An examination of the theoretical and practical design methods, the conclusions and recommendations. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 103 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1852947/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Žiedinių sankryžų projektavimo metodai ir jų laidumo tyrimai | |
dc.title.alternative | Methods of Roundabouts Design and Research of Practicability | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.lt | efektyvumas | |
dc.subject.lt | eismo proceso kokybės kriterijus | |
dc.subject.lt | intensyvumas | |
dc.subject.lt | laidumas | |
dc.subject.lt | moderni sankryža | |
dc.subject.en | efficiency | |
dc.subject.en | traffic process quality criteria | |
dc.subject.en | intensity | |
dc.subject.en | conductivity | |
dc.subject.en | a contemporary crossroad | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1852947 | |