Show simple item record

dc.contributor.authorBumeikienė, Daina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:34:46Z
dc.date.available2023-09-18T09:34:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111406
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama konkurentų analizės problema, vertinimo būtinumas ir tikslai aprangos ir tekstilės sektoriuje. Konkurentų veiklos tyrimų ir analizės problema darbe nagrinėjama kaip kompleksinių rinkodaros tyrinėjimų sudedamoji dalis, skirta konkurencinei strategijai kurti. Baigiamojo darbo tikslas – parengti aprangos ir tekstilės sektoriaus įmonių konkurentų analizės modelį, pagrįstą daugiakriteriu vertinimu – pasiektas ištyrus ir apibendrinus aprangos ir tekstilės sektoriaus konkurencinę situaciją, analizuojant pagrindinius sektoriaus plėtros ypatumus ir galimas tendencijas taip pat apibendrinus pagrindinius konkurentų analizės metodinius aspektus. Metodinėje darbo dalyje pateikiamas siūlomas konkurentų analizės sprendimo būdas. Sukurtas konkurentų analizės modelis, pritaikytas aprangos ir tekstilės sektoriaus įmonėms, remiasi pagrindiniais metodiniais aspektais bei daugiakriteriu vertinimo metodu, kuo remiantis sudaromi konkurentų vertinimui skirti kriterijų sąrašai. Nustatyti kriterijų reikšmingumai remiantis mokslinėje literatūroje siūlomais ekspertinių vertinimų metodais, numatant ekspertų įverčių suderinamumo patikrinimą. Integruotam konkurentų vertinimui pritaikytas kriterijų reikšmių ir jų reikšmingumų sandaugų sumavimo metodas, numatomos galimos įmonės strateginės veiklos kryptys. Siūlomas modelis paskutinėje darbo dalyje patikrinamas empiriškai. Taip pat pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai.lit
dc.description.abstractThe thesis examines the problem of competitive analysis, assessment of need and objectives of the clothing and textile sector. Competitors in research and analysis of the problem at issue in marketing research as an integrated component for competitive strategy. Final goal of thesis – to prepare the clothing and textile sector analysis model of companies competitors, based on multicriteria evaluation – which achieved in the study and summary of the clothing and textile sector in a competitive situation, analysis of the main features and possible trends of the sector development and summarizes the main methodological issues of competitive analysis. This methodical work provides an analysis of competitors, proposed solution. Designed for competitive analysis model, adapted clothing and textile sector, based on the key methodological aspects and multicriteria evaluation method based on the evaluation of the competitors to set up checklists. Determine the importance of the criteria on the basis of scientific literature offered by expert evaluation is used to check the compatibility of the estimates of experts. Competitors in the integrated assessment criteria applied to the values and their importance to the multiplied aggregation method, the company anticipates the possible strategic activities. The proposed model is the last part of the paper empirically verifiable. It also contains the conclusions and recommendations.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent119 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1844218/datastreams/ATTACHMENT_1844221/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1844218/datastreams/MAIN/content
dc.titleAprangos ir tekstilės sektoriaus įmonių konkurentų analizės modelis
dc.title.alternativeThe analysis model of enterprises competitors in the clothing and textile sector
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltAprangos ir tekstilės sektorius
dc.subject.ltdaugiakriteris vertinimas
dc.subject.ltkonkurencingumas
dc.subject.ltkonkurentų analizė.
dc.subject.enThe clothing and textile sector
dc.subject.enmulticriteria evaluation
dc.subject.encompetitiveness
dc.subject.encompetitive analysis.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1844218


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record