Show simple item record

dc.contributor.authorDerenkaitė, Inga
dc.date.accessioned2023-09-18T09:34:50Z
dc.date.available2023-09-18T09:34:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111420
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos elektroninės rinkodaros strategijos rengimo problemos. Išnagrinėtos pagrindinės autorių siūlomos rinkodaros strategijos, pateikti tradicinės ir elektroninės rinkodaros skirtumai ir esminiai bruožai. Taip pat pristatoma elektroninės rinkodaros strategijos modeliui parengti reikalingų priemonių kompleksas, apimantis mokslinės literatūros analizę, apklausos metu surinktos vartotojų nuomonės analizę ir vertinimus, stebėjimo metu surinktos medžiagos apie Lietuvos įmonių interneto svetaines ir naudojamas elektroninės rinkodaros priemones analizė. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius elektroninės rinkodaros strategijos rengimo aspektus, pateikiamas rekomendacinis modelis, pagrįstas gautų tyrimų rezultatais. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 dalys teksto, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų,19 iliustr.., 5 lent., 45 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this Master’s degree paper is presented analysis of e-marketing strategy creation problems. There are examined main strategies suggested by authors, presented traditional marketing and e-marketing differences and main traits. It also involves tools needed to prepare e-marketing model, covering analysis of academic literature, information gathered in survey of end-users opinion, it is analysis and evaluation. There is presented analysis of data collected in observation of Lithuania’s company’s web pages and tools used for e-marketing. After examination of theoretical and practical e-marketing strategy development aspects there is presented recommendatory model based on research results. Structure: introduction, three chapters, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 67 p. text without appendixes, 19 pictures, 5 tables, 45 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1856578/datastreams/MAIN/content
dc.titlePrekybos įmonių internetinės rinkodaros strategijos rengimo modelis
dc.title.alternativeTrading Company’s E-marketing Strategy Model
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltinternetinė rinkodara
dc.subject.ltelektroninė rinkodara
dc.subject.ltprekybos įmonių rinkodara
dc.subject.ltrinkodaros strategija
dc.subject.ene-marketing
dc.subject.enmarketing
dc.subject.entrade marketing
dc.subject.enmarketing strategy
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1856578


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record