Show simple item record

dc.contributor.authorAmbrakaitis, Rimas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:43:42Z
dc.date.available2023-09-18T09:43:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111510
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos palydovinės tikslaus tūpimo pagal prietaisus sistemos taikymo Lietuvos aviacijoje galimybės. Aptartos palydovinės navigacijos sistemos tikslumą įtakojančios paklaidos, jų šaltiniai. Nagrinėjama GBAS sistemos struktūra, veikimo principas, paklaidų eliminavimo būdai. Išnagrinėtos šios sistemos panaudojimo galimybės (infrastruktūros ir ekonominiu požiūriais) tarptautiniuose Vilniaus, Kauno, Palangos ir Šiaulių oro uostuose. Atlikti bandymai Vilniaus tarptautiniame oro uoste, įvertinant potencialias GPS paklaidas bei įvertinant GBAS sistemos tikslumo ir tinkamumo galimybes. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius tyrimo rezultatus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 9 dalys: įvadas, analitinė dalis, palydovinės radijo navigacinės sistemos antžeminė patikslinimo sis-tema, diferencinės pataisos, tikslaus artėjimo tūpti GBAS sistema, tiriamoji dalis, rezultatų apibendrinimas, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 63 p. teksto be priedų, 40 iliustr., 11 lent., 34 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master’s thesis explores possibilities of satellite precision instrument landing application for Lithuanian avia-tion. At the first part of the thesis satellite navigation errors affecting its accuracy and their sources were examined. GBAS system stricture, its operation and error elimination methods were reviewed. Further explored were possibilities of imple-menting the analyzed system (infrastructure and economic terms) in international Vilnius, Kaunas, Palanga and Šiauliai airports. Test were carried out in Vilnius international airport aiming for assessment of potential GPS signal errors and estimation of GBAS systems accuracy and fitness opportunities, followed by theoretical and practical examination of the analysis data collected. Based on the examination results final thesis conclusions and recommendations are formulated and provided at the ending of this thesis. Structure: introduction, analytical part, ground based augmentation system, diferential corrections, precision lan-ding GBAS system, exploratory part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 63 p. text without appendixes, 40 pictures, 11 tables, 34 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent78 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2042950/datastreams/MAIN/content
dc.titleGBAS sistemos taikymo Lietuvos aviacijoje galimybių tyrimas
dc.title.alternativeAnalysis of Possibilities of GBAS System Application for Lithuanian Aviation
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering
dc.subject.ltDiferencinės stotys
dc.subject.ltGBAS
dc.subject.ltILS
dc.subject.ltnavigacinės sistemos
dc.subject.lttūptinė
dc.subject.enDifferential stations
dc.subject.enGBAS
dc.subject.enILS
dc.subject.ennavigation systems
dc.subject.englide path
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2042950


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record