dc.contributor.author | Jukna, Artūras | |
dc.contributor.author | Kynienė, Aušra | |
dc.contributor.author | Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė, Lina | |
dc.contributor.author | Smalinskė, Ernesta | |
dc.contributor.author | Lazauskaitė, Romualda | |
dc.contributor.author | Lėckaitė, Dalia | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:09:51Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:09:51Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111984 | |
dc.description.abstract | Fizikos dalyko žinias Lietuvos mokyklose padeda gilinti Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje kuriami metodiniai STEAM atviros prieigos centrai, o Alytuje, Marijampolėje, Panevėžyje, Šiauliuose, Tauragėje, Telšiuose ir Utenoje – 7 regioniniai STEAM atviros prieigos centrai (čia STEAM žymi Science, Technology, Engineering, Art ir Mathematics mokslų sritis). Juose numatyta vykdyti formaliojo mokinių ugdymo ir neformaliojo švietimo veiklas, tobulinti mokytojų kvalifikaciją, populiarinti STEAM veiklas gamtamokslinėse biologijos-chemijos, fizikos-inžinerijos, robotikos-IT srityse. Atvykusieji į regioninius centrus mokiniai, lydimi mokytojų, eksperimentiškai tirs gamtos reiškinius, susijusius su šviesos savybių inžinerija ir jos sąveikos su medžiaga prigimtimi. Kiekvienam darbui reikalingos priemonės, darbų dalykiniai bei metodiniai aprašai parengti 7-8, 9-10 ir 11-12 klasių mokiniams, mokytojams ir centro instruktoriams, kurie instruktuos mokinius ir/ar jų mokytojus eksperimentų technikos/įrangos, jų metodinės dalies ir gautų rezultatų pateikimo/apipavidalinimo klausimais. | lit |
dc.format.extent | p. 150 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Laisvai prieinamas internete | |
dc.source.uri | https://drive.google.com/file/d/17BWtAAy6xb0o6pWFHGcAoyUtvHPZNoWh/view | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:109569246/datastreams/MAIN/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:109569246/datastreams/COVER/content | |
dc.title | STEAM – metodas ugdyti ir tobulinti mokinių gebėjimus fizikos srityje | |
dc.title.alternative | STEAM is a method to develop and improve pupils abilities in physics | |
dc.type | Konferencijos pranešimo santrauka / Conference presentation abstract | |
dcterms.references | 1 | |
dc.type.pubtype | T2 - Konferencijos pranešimo tezės / Conference presentation abstract | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjus | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjus | |
dc.contributor.institution | Vytauto Didžiojo universitetas | |
dc.contributor.institution | Nacionalinė švietimo agentūra | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | N 002 - Fizika / Physics | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.studydirection | C02 - Fizika / Physics | |
dc.subject.studydirection | E13 - Energijos inžinerija / Energy engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | AE0101 - Efektyvus išteklių ir energijos naudojimas / Efficient use of resources and energy | |
dc.subject.ltspecializations | L102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment | |
dc.subject.lt | STEAM | |
dc.subject.lt | regioninis STEAM centras | |
dc.subject.lt | fizikos dalyko mokymo priemonės | |
dc.subject.lt | optika | |
dcterms.sourcetitle | 44-oji Lietuvos nacionalinė fizikos konferencija, 2021 m. spalio 6-8 d., Vilnius : programa ir pranešimų tezės | |
dc.publisher.name | Fizinių ir technologijos mokslų centras | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 109569246 | |