dc.contributor.author | Ozokutgen, Rengim | |
dc.contributor.author | Surblys, Vytenis | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:16:47Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:16:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2029-400X | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/112617 | |
dc.description.abstract | Highways are an important component that provides comfort and safety to road users while driv ing. For this reason, it is very important for the authorities responsible for road operation that the service levels of the pavements are in good condition. There are three different approaches to ensure highway safety. These approaches are image-based, 3D rendering based and vibration-based. Today, with the development of technol ogy, sensors of smartphones have started to be used in vibration-based approaches. However, all approaches have different advantages and disadvantages. In this study, studies of these 3 approaches are listed together with their pros and cons. | eng |
dc.description.abstract | Kokybiški keliai yra svarbus veiksnys, užtikrinantis eismo dalyviams komfortą ir saugumą vairuojant. Dėl šios priežasties už kelių eksploatavimą atsakingoms institucijoms labai svarbu, kad kelio dangų aptarnavimo lygis būtų tinkamas. Yra trys skirtingi metodai kelių būklei nustatyti. Šie metodai yra pagrįsti vaizdų analize, 3D atvaizdavimu ir vibracijų matavimu. Šiandien, tobulėjant technologijoms, išmaniųjų telefonų jutikliai pradėti naudoti kelio paviršiaus būklei nustatyti. Tačiau visi metodai turi skirtingus privalumus ir trūkumus. Šiame tyrime iš vardyti šių 3 metodų tyrimai kartu su jų privalumais ir trūkumais. | lit |
dc.format.extent | p. 8-12 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://vtdko.lt/images/VTDK/Karjeros_centras/Tech_ir_menas/Technologijos_ir_menas_2021_12.pdf | |
dc.title | An overview of the possibility of road surface determination methods | |
dc.title.alternative | Galimų kelio paviršiaus nustatymo metodų apžvalga | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 31 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Gazi universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.studydirection | E12 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | kelio dangos pažeidimas | |
dc.subject.lt | būklės įvertinimas | |
dc.subject.lt | kelio paviršiaus būklė kelio nelygumo indeksas | |
dc.subject.en | road surface damage | |
dc.subject.en | condition estimation | |
dc.subject.en | road surface condition | |
dc.subject.en | road roughness index | |
dcterms.sourcetitle | Technologijos ir menas : tyrimai ir aktualijos = Technology and art : research and topicalities | |
dc.description.issue | [Nr.] 12 | |
dc.publisher.name | Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 117406466 | |