Show simple item record

dc.contributor.authorRadzevičius, Danielis
dc.contributor.authorJakaitis, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:18:33Z
dc.date.available2023-09-18T16:18:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113054
dc.description.abstractSiekiant naujovių plėtros, šiuolaikiniuose taikomojo dizaino objektuose vis plačiau taikomi inovatyvūs, kūrybiškumą skatinantys mokymo(si) metodai. Integruojant įvairias mokslo, verslo sritis, visuomenės dalyvavimo mene veikla siekiama užtikrinti didesnės pridėtinės vertės kūrimą. Todėl estetiškos ir prasmingos daiktinės aplinkos (DA) objektų dizaino paieškos turi būti siejamos su kritiniu dizaino apmąstymu ir kūrybišku mokymu (-si) taikant „Apverstos klasės“ (angl. Flipped Classroom (FC)), probleminio mokymu(si) (angl. Problem-Based Learning (PBL)) metodus (1 pav.). Taigi pagrindinis straipsnio tikslas yra aptarti naujų mokymo(si) metodų dizaino srityje taikymo ypatumus, diskursą priartinant prie mokymo(-si) metodų praktinų interpretacijų aptarimo. Akivaizdu, nauji mokymo(si) metodų pasirinkimai ir jų interpretacijos lemia kūrybišką kompleksinio pobūdžio mokymo(si) procesą, priklausantį nuo daugelio globalių ir vietos socialinių, kultūrinių, istorinių bei mokymo(si) paradigminių ir sampratos besikeičiančių veiksnių. Hipotetiškai, pastarieji turėtų būti grindžiami mokslo, verslo ir bendruomeninio vienio idėja. Jos kontekste turėtų keistis tradicinis, dažnai neatitinkantis realybės, perdaug teoretizuotas, menkai lemiantis asmenybės kūrybiškumo kaitos raidą, mokymas(sis). Pastebima, kad įprastas mokymas(is) nepakankamai siejamas su dalyvavimu socialinės aplinkos veikloje, kuri bus vykdoma pabaigus studijas. Todėl, taikant FC, PBL metodus, svarbu atkreipti dėmesį į kūrybiškesnio, studentams patrauklesnio, motyvuotesnio mokymo(si) proceso įgyvendinamumą, taip pat ir VILNIAUS TECH studijose.lit
dc.format.extentp. 1-2
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://ideasforum.kaunokolegija.lt/2022-m-konferencijos-programa-ir-pranesimu-santraukos/
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:128614818/datastreams/MAIN/content
dc.titleKūrybiškumo ugdymas taikant inovatyvius dizaino srityje mokymo(si) metodus
dc.typeKitos konferencijų pranešimų santraukos / Other conference presentation abstracts
dcterms.references0
dc.type.pubtypeT3 - Kitos konferencijos pranešimo tezės / Other conference presentation abstracts
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyArchitektūros fakultetas / Faculty of Architecture
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsSD0303 - Architektūra ir urbanistinė aplinka / Architecture and Built Environment
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.lt„apverstos klasės“ mokymo (-si) metodika
dc.subject.ltdaiktinės aplinkos aplinkos dizainas
dc.subject.ltkritinis mąstymas, kūrybiškumas
dc.subject.lttradicinis mokymas (-is)
dcterms.sourcetitleIdėjų forumas: Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto tarptautinė mokslinė studentų konferencija, 2022 m. balandžio 28 d. : programa ir pranešimų santraukos
dc.publisher.nameKauno kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba128614818


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record