Show simple item record

dc.contributor.authorNavickaitė, Gabija
dc.date.accessioned2023-09-18T16:22:06Z
dc.date.available2023-09-18T16:22:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(crossref_id)140165867
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113496
dc.description.abstractNet ir šiandien pramonės įmonės patiria sunkumų kurdamos naujus gaminius ir siekdamos sėkmingai pristatyti juos rinkoje. Šiame straipsnyje apžvelgti naujų produktų kūrimo ir tiekimo į rinką procesų teoriniai aspektai bei jų sėkmę lemiantys veiksniai. Apžvelgiama Baltijos šalių kosmetikos pramonės rinka ir vyraujančios tendencijos. Tyrimo metu koncentruotasi į naujų gaminių kūrimo ir tiekimo į rinką procesų sėkmės veiksnius kosmetikos pramonės įmonėse. Buvo siekta identifikuoti ir išanalizuoti kosmetikos gaminių kūrimo ir tiekimo į rinką procesų sėkmės veiksnius bei pateikti sprendimo modelį. Atliktas kiekybinis Baltijos šalių regiono kosmetikos pramonės įmonių empirinis tyrimas, straipsnyje pateikiami apklausos rezultatai. Nustatyta, kokie naujų produktų kūrimo ir tiekimo į rinką veiksniai vyrauja kosmetikos pramonės sektoriuje bei koks koreliacinis ryšys yra tarp jų. Ištirta, kokią įtaką šie veiksniai daro naujų produktų sėkmei rinkoje. Remiantis atlikto tyrimo rezultatais pateiktas naujų produktų kūrimo ir tiekimo į rinką modelis, skirtas kosmetikos pramonės įmonėms.lit
dc.description.abstractEven today, industrial companies are struggling on new product development and market launch. This article reviews the theoretical aspects of new product development and commercialization processes and the factors determining their success. Overviewed Baltic States cosmetics industry market and trends. The study focused on the success factors of new product development and market launch processes in the cosmetics industry. The aim was to identify and analyze the success factors of cosmetic product development and market launch processes and to provide a solution model. Identified factors prevailing in the development and launch of new products in the cosmetics industry sector and the connections between them. Investigated the influence of these factors on the success of new products in the market. The paper presents the results of a survey of companies in the Baltic cosmetics industry. Based on the results of the research, a model for the development and launch of new products for the cosmetics industry is presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-8
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.source.urihttps://journals.vilniustech.lt/index.php/MLA/article/view/15668/11314
dc.titleNaujų produktų kūrimas ir tiekimas į rinką kosmetikos pramonėje
dc.title.alternativeNew product development and market launch in cosmetics industry
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionE10 - Gamybos inžinerija / Production and manufacturing engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV02 - Aukštos pridėtinės vertės ekonomika / High Value-Added Economy
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltkosmetikos pramonė
dc.subject.ltproduktų kūrimas
dc.subject.lttiekimas į rinką
dc.subject.ltsėkmės veiksniai
dc.subject.ltmikro-, mažos, vidutinės įmonės
dc.subject.encosmetics industry
dc.subject.enproduct development
dc.subject.enproduct launch
dc.subject.ensuccess factors
dc.subject.enmicro
dc.subject.ensmall
dc.subject.enmedium enterprises
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Mechanika ir medžiagų inžinerija = Science – Future of Lithuania. Mechanics and Materials Engineering
dc.description.volumevol. 14
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical University
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi140165867
dc.identifier.doi10.3846/mla.2022.15668
dc.identifier.elaba138981359


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record