dc.contributor.author | Leščauskienė, Ingrida | |
dc.contributor.author | Mitkus, Tomas | |
dc.contributor.author | Nedzinskaitė-Mitkė, Vaida | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:24:54Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:24:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 9786094763014 | |
dc.identifier.isbn | 9786094763021 | |
dc.identifier.other | (crossref_id)140243150 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113530 | |
dc.description.abstract | Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios. Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 208 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | https://ebooks.vilniustech.lt/pdfreader/naratyv-turini-kompiuterini-aidim-dizainas-teorija-ir-praktika198713 | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:139188584/datastreams/COVER/content | |
dc.title | Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika | |
dc.type | Vadovėlis / Textbook | |
dcterms.accessRights | Šį kūrinį, esantį bibliotekose, mokymo ir mokslo įstaigų bibliotekose, muziejuose arba archyvuose, be leidėjo sutikimo draudžiama mokslinių tyrimų ar asmeninių studijų tikslais atgaminti, viešai skelbti ar padaryti viešai prieinamą kompiuterių tinklais tam skirtuose terminaluose tų įstaigų patalpose. Dėl leidimo kreiptis el. paštu eleidyba@vilniustech.lt | |
dcterms.references | 77 | |
dc.type.pubtype | K2a - Vadovėlis / Textbook | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.researchfield | N 009 - Informatika / Computer science | |
dc.subject.studydirection | B01 - Informatika / Informatics | |
dc.subject.studydirection | B04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | IK05 - Virtuali ir pridėtinė realybė / Virtual and augmented reality | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 140243150 | |
dc.identifier.doi | 10.20334/2022-034-S | |
dc.identifier.elaba | 139188584 | |