Show simple item record

dc.contributor.authorLeščauskienė, Ingrida
dc.contributor.authorMitkus, Tomas
dc.contributor.authorNedzinskaitė-Mitkė, Vaida
dc.date.accessioned2023-09-18T16:24:54Z
dc.date.available2023-09-18T16:24:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn9786094763014
dc.identifier.isbn9786094763021
dc.identifier.other(crossref_id)140243150
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113530
dc.description.abstractVersdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios. Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent208 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://ebooks.vilniustech.lt/pdfreader/naratyv-turini-kompiuterini-aidim-dizainas-teorija-ir-praktika198713
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:139188584/datastreams/COVER/content
dc.titleNaratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika
dc.typeVadovėlis / Textbook
dcterms.accessRightsŠį kūrinį, esantį bibliotekose, mokymo ir mokslo įstaigų bibliotekose, muziejuose arba archyvuose, be leidėjo sutikimo draudžiama mokslinių tyrimų ar asmeninių studijų tikslais atgaminti, viešai skelbti ar padaryti viešai prieinamą kompiuterių tinklais tam skirtuose terminaluose tų įstaigų patalpose. Dėl leidimo kreiptis el. paštu eleidyba@vilniustech.lt
dcterms.references77
dc.type.pubtypeK2a - Vadovėlis / Textbook
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.studydirectionB01 - Informatika / Informatics
dc.subject.studydirectionB04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK05 - Virtuali ir pridėtinė realybė / Virtual and augmented reality
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi140243150
dc.identifier.doi10.20334/2022-034-S
dc.identifier.elaba139188584


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record