Show simple item record

dc.contributor.authorČiupaila, Lionginas
dc.contributor.authorMakutėnienė, Daiva
dc.contributor.authorVinogradova, Jūratė
dc.contributor.authorZemkauskas, Jonas
dc.contributor.authorŽiūrienė, Rytė
dc.date.accessioned2023-09-18T16:25:26Z
dc.date.available2023-09-18T16:25:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn9786094576676
dc.identifier.isbn9786094576669
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031202
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113751
dc.description.abstractBendroji grafika yra pamatinė inžinerinės grafikos dalis, nagrinėjanti dvimačio braižymo, paviršinio ir tūrinio modeliavimo bei automatizuotos vaizdų gavybos ir išklotinių formavimo uždavinius. Itin daug dėmesio skiriama kompiuterinio darbo metodikai, taikant sumanumo principus. Tai leidžia stebėti ir analizuoti erdvinio modelio ir dvimačių jo vaizdų ryšį, racionaliausiu būdu lavinti erdvinį mąstymą. Vadovėlyje nagrinėjamos penkios temos. Pirmoji tema skirta brėžinio laukui parengti informacinių technologijų sąlygomis, automatizuotai įvertinant standartų reikalavimus, bei dvimačio brėžinio struktūros analizei atlikti ir jam realizuoti. Įvertinami vaizdų tipų aspektai. Antroji tema skirta paviršinio ir tūrinio modeliavimo bei projekcijų gavybos uždaviniams. Trečioji tema – objektams tikroviškai vaizduoti ir perspektyvai sudaryti IT aplinkoje. Aptariami šviesos efektų valdymo bei medžiaginių spalvų pateikimo niuansai. Ketvirtojoje temoje nagrinėjamas klasikinės grafikos vaidmuo IT. Čia atskleidžiama grafinių sprendinių logika ir prasmė nepriklausomai nuo sprendimo įrankio ir kartu įrankių vaidmuo siekiant grafinio sprendimo efektyvumo. Penktojoje temoje dalykiškai supažindinama su kompiuterinių įrankių sudarymo praktika bei adaptavimo galimybėmis. Vadovėlis skirtas technikos specialybių pagrindinių studijų studentams.lit
dc.description.abstractGeneral graphics are a fundamental part of the engineering graphics. The textbook covers five chapters. The first chapter covers the terms of information technology. The second chapter is for exercises on surface and volume modelling. The third chapter is for depicting the objects realistically in IT environment. The management of light effects and the presentation of material colour is discussed. The fourth chapter explores the classic role of the graphics IT as well as reveals graphical solutions of logic regardless the choice of the tool. The fifth topic introduces the ways to generate and adapt computer tools. The textbook is intended for undergraduate students.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent484 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://www.ebooks.vgtu.lt/product/ininerin-skaitmenin-grafika-bendroji
dc.subjectIK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies
dc.titleInžinerinė skaitmeninė grafika. Bendroji grafika
dc.typeVadovėlis / Textbook
dcterms.accessRightsRecenzavo: prof. dr. R. Karkauskas (VGTU), doc. dr. A. Vansevičius (ASU)
dcterms.references29
dc.type.pubtypeK2a - Vadovėlis / Textbook
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/1505-S
dc.identifier.elaba14244212


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record