Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPruskus, Valdas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:25:42Z
dc.date.available2023-09-18T16:25:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030893
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113821
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojamas politinės rinkodaros fenomenas, pateikiama jos samprata ir funkcijos. Aptariamos pagrindinės politinės rinkodaros priemonės ir jų naudojimo galimybės kuriant politiko, jos teikiamo politinio produkto (idėjos, projekto) įvaizdį. Atskleidžiama įvaizdžio vizualizacijos svarba ir jo kūrimo ypatumai naudojant medijas ir šiuolaikines technologijas.lit
dc.description.abstractThe article analyses the phenomenon of the political marketing. It introduces its concept and functions. There are discussed the main tools of the political marketing and the possibilities of their usage in creating the image of the political product (idea, project) rendered by the politician. There is revealed the significance of the image visualisation and information technologies.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 149-158
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2015.223
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titlePolitinė rinkodara komunikacijos kontekste: samprata, funkcijos ir priemonės
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references29
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltĮvaizdis
dc.subject.ltPolitika
dc.subject.ltPolitinė rinkodara
dc.subject.ltPolitinės paslaugos
dc.subject.ltPolitinės rinkodaros funkcijos
dc.subject.ltPozicionavimas
dc.subject.ltSegmentavimas
dc.subject.enImage
dc.subject.enPolitics
dc.subject.enPolitical marketing
dc.subject.enPolitical services
dc.subject.enFunctions of political marketing
dc.subject.enPositioning
dc.subject.enSegmentation
dcterms.sourcetitleSantalka: filosofija, komunikacija = Coactivity: philosophy, communication
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2015.223
dc.identifier.elaba14365132


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą