Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSakalauskė, Agnė
dc.contributor.authorLeonavičiūtė, Virginija
dc.date.accessioned2023-09-18T16:25:44Z
dc.date.available2023-09-18T16:25:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(crossref_id)143363741
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/113828
dc.description.abstractThe rising number of Internet and mobile device users influence the growing demand for educational technology solutions. Duolingo is a commercial language learning platform that offers courses on the web and a mobile app, launched in 2012 as a free website with the goal of addressing social inequalities in education. This article aims to analyze the company’s strategic capabilities which led to Duolingo being the top grossing education app since 2019. The evaluation was carried out by using methods of SWOT, VRIO, and Porter’s Five Forces analyses. The results suggest that Duolingo targeted a wide market segment and developed an attractive product by gamifying the learning process, thus securing a large share of the market in a competitive sector by taking advantage of technological advancement and social media.eng
dc.description.abstractAugantis interneto ir mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius formuoja švietimo technologijų sprendimų paklausos augimą. Įkurta 2012 m., siekiant spręsti socialinę nelygybę švietimo srityje, „Duolingo“ yra komercinė kalbų mokymosi platforma, siūlanti nemokamus kursus interneto tinklalapyje ir mobiliojoje programėlėje. Šiame straipsnyje siekiama išanalizuoti įmonės strateginius pajėgumus, dėl kurių 2019 m. „Duolingo“ tapo pelningiausia švietimo programėle. Vertinimas atliktas taikant SWOT, VRIO ir Porterio penkių jėgų analizės metodus. Rezultatai rodo, kad „Duolingo“ kompanija, pasinaudodama technologijų pažanga ir socialine žiniasklaida, orientavosi į platų rinkos segmentą ir sukūrė patrauklų produktą bei žaidimu paremtą mokymosi procesą, taip užsitikrindama didelę rinkos dalį konkurencingame sektoriuje.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-9
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyDimensions
dc.relation.isreferencedbyProQuest Central
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyTOC Premier
dc.source.urihttps://journals.vilniustech.lt/index.php/MLA/article/view/17731/11509
dc.titleStrategic analysis of duolingo language learning platform
dc.title.alternative„Duolingo“ kalbų mokymosi platformos strateginė analizė
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsThis is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references30
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV01 - Šiuolaikinių organizacijų plėtros vadyba / Management of Contemporary Organizations Development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.lt„Duolingo“
dc.subject.ltedukacinės technologijos
dc.subject.ltkalbų mokymasis
dc.subject.ltstrategija
dc.subject.ltžaidimizavimas
dc.subject.enDuolingo
dc.subject.enedtech
dc.subject.enlanguage learning
dc.subject.enstrategy
dc.subject.engamification
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba = Science – Future of Lithuania. Economics and management
dc.description.volumevol. 14
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi143363741
dc.identifier.doi10.3846/mla.2022.17731
dc.identifier.elaba149357171


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą