Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T16:33:21Z
dc.date.available2023-09-18T16:33:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1822-6760
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031387
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114844
dc.description.abstractSocialiniai tinklai, kurių skvarba pastaraisiais metais intensyviai auga, tapo svarbiu apgyvendinimo įstaigų marketingo komunikacijos įrankiu, suteikiančiu galimybę operatyviai, tikslingai (pasitelkiant tiesioginę rinkodarą) pasiekti esamus bei potencialius paslaugų vartotojus. Iki šiol nežinomi socialinių tinklų kaip komunikacijos terpės panaudojimo mastai Lietuvos apgyvendinimo paslaugų sektoriuje suponavo šio darbo tikslą – išanalizavus teorines komunikacijos su tiksline auditorija per socialinius tinklus prielaidas, parengti komunikacijos vertinimo šioje terpėje kriterijų rinkinį ir patikrinti jo tinkamumą Lietuvos apgyvendinimo įstaigų atveju. Atlikus 94 visoje Lietuvoje veikiančių apgyvendinimo įstaigų komunikacijos su tiksline auditorija socialiniuose tinkluose turinio analizę, nustatytas poreikis dažnumo bei vizualiniais aspektais koreguoti šalies motelių, pramogų ir konferencijų centrų bei poilsio namų komunikaciją su tiksline auditorija per socialinius tinklus.lit
dc.description.abstractThe relevance of social networks is increasing every year. Social networks are an important channel for the marketing communication of accommodation service providers. Social networks ensure fast and purposeful reach of current and potential customers. However, the extent of communication in social networks between accommodation service providers and customers is still unspecified. Such a lack of information supposed the purpose of this paper: to analyse theoretical concepts of the communication with target audience in social networks, to prepare the set of evaluation criteria and to verify it in case of Lithuanian accommodation industry. Content analysis involved 94 providers of accommodation service. The analysis of communi cation in social networks has shown that there exists a demand to develop communication of motels, entertainment and conference centres, as well as rest houses. The development should focus upon the increase of communication frequency and visual elements.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 586-597
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.relation.isreferencedbyEmerging Sources Citation Index (Web of Science)
dc.source.urihttp://mts.asu.lt/mtsrbid/article/view/972/990
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleKomunikacija su tiksline auditorija per socialinius tinklus: apgyvendinimo įstaigų atvejis
dc.title.alternativeCommunication with target audience in social networks: the case of accommodation industry
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references32
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltapgyvendinimo įstaigos
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltkomunikacinis pranešimas
dc.subject.ltmarketingo komunikacija
dc.subject.ltorganizacijos komunikacija
dc.subject.ltsocialiniai tinklai
dc.subject.enaccommodation service providers
dc.subject.encommunication
dc.subject.enmessage
dc.subject.enmarketing communication
dc.subject.enorganizational communication
dc.subject.ensocial networks
dcterms.sourcetitleManagement theory & studies for rural business & infrastructure development : scientific journal = Vadybos mokslas ir studijos – kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai : mokslo žurnalas
dc.description.issueNr. 4
dc.description.volumet. 37
dc.publisher.nameAkademija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.doi000436103500012
dc.identifier.doi10.15544/mts.2015.50
dc.identifier.elaba15331418


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą