dc.contributor.author | Marmienė, Auksė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:33:23Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:33:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2351-714X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000031397 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114852 | |
dc.description.abstract | The paper aims to establish the differences between lexical borrowings and their Lithuanian equivalents, to introduce the concept of borrowing, what has been achieved in this field and to examine the challenges the learners face in using specific terminology in the computer-mediated environment. Different types of borrowings have been analysed according to the degree of their assimilation. The rate of occurrence of borrowings in students’ speech has been examined as well as the reasons for choosing borrowings rather than native words. The factors determining the degree of borrowings’ recognition are age, knowledge of foreign languages and the degree of assimilation of borrowings. | eng |
dc.description.abstract | Straipsnio tikslas – nustatyti skirtumus tarp leksinių skolinių ir jų lietuviškų atitikmenų, supažindinti su pasiekimais šioje srityje ir atlikti skolinių bei jų lietuviškų atitikmenų dažnumo tyrimus kompiuterijos studentų kalboje, nustatyti leksikos variantų lemiančius veiksnius bei skatinti taisyklingą lietuvių kalbos vartojimą. Skoliniai yra analizuojami pagal asimiliacijos laipsnį. Sakytinė leksinių skolinių ir jų atitikmenų vartosena tirta remiantis anketinių apklausų duomenimis. Pagrindinės priežastys, skatinančios pasirinkti skolinius, yra užsienio kalbų žinios ir skolinių asimiliacijos laipsnis. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 119-126 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Gale's Academic OneFile | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | DOAJ | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/cpe.2015.276 | |
dc.title | The use of lexical borrowings and their lithuanian equivalents in the computer-mediated environment in students’ speech | |
dc.title.alternative | Leksikos skolinių ir jų lietuviškų atitikmenų vartojimas kompiuterijos studentų kalboje | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.lt | asimiliacija | |
dc.subject.lt | skoliniai | |
dc.subject.lt | lietuviški atitikmenys | |
dc.subject.lt | svetimžodžiai | |
dc.subject.lt | vartojimo dažnumas | |
dc.subject.en | assimilation | |
dc.subject.en | borrowings | |
dc.subject.en | Lithuanian equivalents | |
dc.subject.en | loanwords | |
dc.subject.en | frequency rate of occurrence | |
dcterms.sourcetitle | Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology | |
dc.description.issue | no. 2 | |
dc.description.volume | vol. 23 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/cpe.2015.276 | |
dc.identifier.elaba | 15331512 | |