Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBuivydienė, Vaida
dc.contributor.authorRutkienė, Lina
dc.date.accessioned2023-09-18T16:33:24Z
dc.date.available2023-09-18T16:33:24Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1392-8600
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031406
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114861
dc.description.abstractStraipsnyje aptariami svarbiausi ekolingvistinio požiūrio į kalbos mokymą aspektai ir sąsajos su specialybės kalbos mokymu bei jo turinio atnaujimu. Tyrimu, kuris grindžiamas ekolingvistinėmis prielaidomis, siekta atskleisti, kaip Vilniaus Gedimino technikos universiteto Aplinkos inžinerijos, Elektronikos ir Statybos fakultetų magistrantai vertina specialybės kalbos kultūros mokymo turinį ir kokios yra jo tobulinimo galimybės. Teorinės literatūros apžvalga ir kiekybinis tyrimas atskleidė, kad, mokant specialybės kalbos kultūros, siekiant, kad kurso turinys atitiktų studentų, o vėliau – ir darbuotojų poreikius, reikia ne tik įvertinti mokymo(si) patirtį, tirti studentų nuomonę, bet ir analizuoti kalbos aplinką, nuolat reaguoti į globalizacijos nulemtus visuomenės pokyčius.lit
dc.description.abstractThe review of the theoretical literature and quantitative research being considered, it has been revealed that by delivering the course in language for specific purpose there is need to assess not only the learning experience and students’ opinions, but also to analyze the whole language contexts and the changes in the society influenced by globalization should be taken into consideration. The feedback of students’ questionnaires have showed that the updating of the content of the materials in teaching language for specific purpose is closely related with the changes in language policies in higher educational institutions.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 124-136
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleSpecialybės kalbos mokymo turinio atnaujinimo poreikis ir galimybės aukštojoje technikos mokykloje
dc.title.alternativeThe need to update the content of the materials in teaching language for specific purposes and its possibilities in higher technical schools
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltAkademinė ir darbo aplinka
dc.subject.ltEkolingvistika
dc.subject.ltMokymo turinio kaita
dc.subject.ltSpecialybės kalbos mokymo turinys
dc.subject.enAcademic and work invironment
dc.subject.enEcolinguistics
dc.subject.enThe change of teaching content
dc.subject.enThe content of specific purposes language culture
dcterms.sourcetitleŽmogus ir žodis. Svetimosios kalbos : mokslo darbai = Man and the word. Foreign languages : research papers
dc.description.issueNr. 3
dc.description.volumeT. 17
dc.publisher.nameLietuvos edukologijos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15823/zz.2015.16
dc.identifier.elaba15331614


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą