Show simple item record

dc.contributor.authorPeleckis, Kęstutis
dc.date.accessioned2023-09-18T16:33:42Z
dc.date.available2023-09-18T16:33:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1822-9530
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031494
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114935
dc.description.abstractAnalizuojant mokslinę literatūrą apie konfliktus ir jų valdymą, ryškėja, kad per pastaruosius du tris dešimtmečius yra judama į tarpdisciplininį konfliktų supratimą ir valdymą. Konfliktus nagrinėja ir savaip apibrėžia vadybos, psichologijos, politikos, teisės, ekonomikos ir kiti mokslai. Konfliktų sprendimas yra ir verslo derybų sudedamoji dalis – derėjimosi procese yra sprendžiami įvairūs derybų šalių nesuderinamumai, nesutarimai. Konfliktų sprendimo būdai ir galimybės priklauso nuo šalies kultūros. Prieš derantis su kitų šalių atstovais reikia žinoti kokie konfliktų valdymo stiliai vyrauja atitinkamose šalyse ir kaip galima prie to priderinti savo elgesį. Nemažai modernių verslo derybų vyksta tarptautiniu mastu, todėl yra galimybė derybose naudoti kitos kultūros tarpininką, individą, turintį tokią pačią kultūrinę patirtį kaip ir verslo partneriai. Ruošiantis deryboms su kita šalimi reikėtų atsižvelgti į verslo santykių charakteristikas ir ypatumus vyraujančius toje šalyje. Šiame darbe apžvelgtas konfliktų procesas derybose ir jų prevencija sąveikaujant skirtingoms kultūroms. Taip pat darbe nagrinėjama informacijos mainų ir lūkesčių valdymo įtaka konfliktų prevencijai derybose. Siekdami valdyti kitos derybų pusės lūkesčius turėtume derybų pasiruošimo fazėje išsiaiškinti partnerio vertybes, nuostatas, įsitikinimus, požiūrius, o derėjimosi procese vykstant informacijos mainams reikėtų taip valdyti informaciją, atsižvelgiant į kitos derybų pusės vertybes ir derybų kontekstą, kad suformuotume sau naudingus kitos derybų pusės lūkesčius, kurie padėtų išvengti tolimesnių konfliktų derybų proceso metu.lit
dc.description.abstractConflict analysis and their management showed that during the past decades its scientific understanding changed from the social sciences to interdisciplinary management fields. Conflicts are examined and defined in their own way by management, psychology, politics, law, economics and other sciences. Solutions of conflicts are an integral part of business negotiations – in negotiations are solved various inconsistencies, conflicts of both negotiating parties. Conflict resolution techniques can change in dependence on the culture of the country. In negotiations with the representatives of other countries is necessary to know the dominating conflict management styles in the relevant country and how it is possible to adjust own behavior. A significant number of modern business negotiations are international, so it is proposal to use mediator in negotiations of another culture who is an individual having the same cultural experience as business partners. In process of preparation for negotiations with other country is necessary to take into account the characteristics of relationships prevailing in that country. This paper reviews the process of conflicts in negotiations and their prevention in the interaction of different cultures. Also this paper analyzes the impact of exchange of information and management of expectations for the prevention of conflicts in the negotiations. In order to manage the expectations of the other side of the negotiations is necessary to find out in the preparation phase the values of partner, and try to manage information in negotiations, understanding the values and the context of the other side of negotiations, in order to form useful for us expectations from the other side, which would help to avoid further conflicts in the negotiating process.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 64-82
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.subjectVE01 - Aukštos pridėtinės vertės ekonomika / High value-added economy
dc.titleTarptautinio verslo derybos: tarpasmeniniai konfliktai ir jų valdymo galimybės
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references77
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltVerslo derybos
dc.subject.ltKonfliktai
dc.subject.ltKonfliktų prevencija
dc.subject.ltInformacijos mainai
dc.subject.ltLūkesčių valdymas
dc.subject.ltTarpkultūrinė komunikacija
dc.subject.enBusiness negotiations
dc.subject.enConflict
dc.subject.enConflict prevention
dc.subject.enInformation exchange
dc.subject.enManagement of expectations
dc.subject.enCross-cultural communication
dcterms.sourcetitleVerslo ir teisės aktualijos = Current issues of business and law
dc.description.issueNr. 10
dc.publisher.nameTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba15332399


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record