Show simple item record

dc.contributor.authorSabaitytė, Jolanta
dc.date.accessioned2023-09-18T16:36:34Z
dc.date.available2023-09-18T16:36:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1648-4541
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000031779
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115397
dc.description.abstractŠiuolaikinė visuomenė pasižymi sudėtingėjančia vidine struktūra. Visuomenėje identifikuojami skirtingi sluoksniai, kuriems būdingos tam tikros charakteristikos bei jie susiklosto ir veikia tam tikrais laikotarpiais. Keičiantis visuomenės struktūrai, daugėja „Z“ visuomenės tipo kartos individų, kartu visuomenėje daugėjant polinkiams, būdingiems šio tipo atstovams. Šiuolaikinės visuomenės polinkis į komunikaciją per informacines technologijas lemia naujos kartos elektroninių paslaugų atsiradimą bei vartotojų elgsenos virtualioje erdvėje analizės poreikį. Straipsnio tikslas yra šiuolaikinės visuomenės polinkių plėtoti elektronines paslaugas analizė. Siekiant tikslo analizuojama šiuolaikinės visuomenės struktūra, jos elementai bei pagrindinės jų charakteristikos, naujos vartotojų kartos charakteristikų lemtas elektroninių paslaugų poreikis bei vartotojų psichologijos ir naujų technologijų sklaidos lemta suderinamumo problema. Straipsnis paremtas mokslinės ir praktinės literatūros analize, sisteminimu, gretinimu, informacijos grafinio atvaizdavimo metodais.lit
dc.description.abstractContemporary society marks itself with more complex internal structure, different society classes are being identified, which are outlined by their intrinsic characteristics and come into action at different moments of time. Due to the changes in the structure of the society, there appear more generation Z individuals and together with them tendencies related to these type of society members. Contemporary society as a new consumer generation is showing the evidence of orientation to communication through information technology which results into the appearance of new electronic services and the need of analysis of the behaviour of these type of society members. The goal of the article is to analyse and define the inclination of the contemporary society to develop electronic services. To achieve this goal the article will discuss the stricture of the contemporary society, its elements and its primary characteristics, the need for electronic services determined by new generations as well as the problems arising from user psychology and new technology spread. The article is based on the analysis of scientific and practical literature, where systematic, collating, graphic informational techniques are used.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 53-64
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.subjectIK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies
dc.titleŠiuolaikinė visuomenė: polinkiai plėtoti elektronines paslaugas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references37
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltŠiuolaikinė visuomenė
dc.subject.ltVisuomenės grandys
dc.subject.ltElektroninės paslaugos
dc.subject.enContemporary society
dc.subject.enStructure of society
dc.subject.enElectronic services
dcterms.sourcetitleViešasis administravimas = Public administration
dc.description.issueNr. 3(47)-4(48)
dc.publisher.nameLietuvos viešojo administravimo lavinimo institucijų asociacija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba16087048


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record