dc.contributor.author | Miculevičienė, Irena | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:40:28Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:40:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2351-714X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000032250 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115830 | |
dc.description.abstract | Šiame straipsnyje nagrinėjami modernesni kalbų mokymo(si) būdai, taikomi šiandien šalia tradicinių užsienio kalbų mokymo metodikų ir kurių atsiradimą lemia informacinių ir kompiuterinių technologijų integravimas į mokymo(si) procesą. Jie suteikia puikią galimybę pagyvinti užsienio kalbos pamokas, padaryti jas patrauklesnes, pagerinti kalbų mokymo ir mokymosi kokybę bei veiksmingumą. Tyrimu nustatyta, kad dar ne visos informacinės kompiuterinės technologijos ir paslaugos yra populiarios bei naudojamos kalboms mokyti. Šio straipsnio tikslas – remiantis daugelio autorių sukaupta patirtimi ir tyrimais, plačiau supažindinti su jomis, jų taikymo kalboms mokyti galimybėmis, privalumais ir trūkumais. | lit |
dc.description.abstract | The paper describes the up-to-date methods of teaching or learning foreign languages, which are conditioned by the integration of information technologies in the teaching process. Internet gives a perfect opportunity to enliven the lectures of foreign languages, to improve their quality and effectiveness. The main advantage of internet is its authentic material in an authentic context. The examples of such authentic material can be Web 2.0 (website of second generation), Wiki, blogs and podcasts. The second advantage of internet is that it helps the learners to cooperate together. The teachers can lead the learners more effectively, consult each learner individually. It diversifies the teaching process, encourages the activity of students, who have learning difficulties. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 9-14 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | DOAJ | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | Gale's Academic OneFile | |
dc.relation.isreferencedby | Academic Search Complete | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/cpe.2016.294 | |
dc.subject | IK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies | |
dc.title | Naujų informacinių ir kompiuterinių technologijų taikymas mokant užsienio kalbų | |
dc.title.alternative | Application of new information and computer technologies in the teaching of foreign languages | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Kūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.lt | IKT (informacinės kompiuterinės technologijos) | |
dc.subject.lt | Žiniatinklis | |
dc.subject.lt | Tinklaraštis | |
dc.subject.lt | Viki svetainė | |
dc.subject.lt | Tinklalaidė | |
dc.subject.lt | Socialinės platformos | |
dc.subject.en | IT technologies | |
dc.subject.en | Web 2.0 | |
dc.subject.en | Blogs | |
dc.subject.en | Podcasts | |
dc.subject.en | Wiki | |
dcterms.sourcetitle | Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology | |
dc.description.issue | no. 1 | |
dc.description.volume | Vol. 24 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/cpe.2016.294 | |
dc.identifier.elaba | 17181720 | |