Show simple item record

dc.contributor.authorMiculevičienė, Irena
dc.date.accessioned2023-09-18T16:40:28Z
dc.date.available2023-09-18T16:40:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2351-714X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000032250
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115830
dc.description.abstractŠiame straipsnyje nagrinėjami modernesni kalbų mokymo(si) būdai, taikomi šiandien šalia tradicinių užsienio kalbų mokymo metodikų ir kurių atsiradimą lemia informacinių ir kompiuterinių technologijų integravimas į mokymo(si) procesą. Jie suteikia puikią galimybę pagyvinti užsienio kalbos pamokas, padaryti jas patrauklesnes, pagerinti kalbų mokymo ir mokymosi kokybę bei veiksmingumą. Tyrimu nustatyta, kad dar ne visos informacinės kompiuterinės technologijos ir paslaugos yra populiarios bei naudojamos kalboms mokyti. Šio straipsnio tikslas – remiantis daugelio autorių sukaupta patirtimi ir tyrimais, plačiau supažindinti su jomis, jų taikymo kalboms mokyti galimybėmis, privalumais ir trūkumais.lit
dc.description.abstractThe paper describes the up-to-date methods of teaching or learning foreign languages, which are conditioned by the integration of information technologies in the teaching process. Internet gives a perfect opportunity to enliven the lectures of foreign languages, to improve their quality and effectiveness. The main advantage of internet is its authentic material in an authentic context. The examples of such authentic material can be Web 2.0 (website of second generation), Wiki, blogs and podcasts. The second advantage of internet is that it helps the learners to cooperate together. The teachers can lead the learners more effectively, consult each learner individually. It diversifies the teaching process, encourages the activity of students, who have learning difficulties.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 9-14
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpe.2016.294
dc.subjectIK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies
dc.titleNaujų informacinių ir kompiuterinių technologijų taikymas mokant užsienio kalbų
dc.title.alternativeApplication of new information and computer technologies in the teaching of foreign languages
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltIKT (informacinės kompiuterinės technologijos)
dc.subject.ltŽiniatinklis
dc.subject.ltTinklaraštis
dc.subject.ltViki svetainė
dc.subject.ltTinklalaidė
dc.subject.ltSocialinės platformos
dc.subject.enIT technologies
dc.subject.enWeb 2.0
dc.subject.enBlogs
dc.subject.enPodcasts
dc.subject.enWiki
dcterms.sourcetitleSantalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 24
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpe.2016.294
dc.identifier.elaba17181720


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record