Show simple item record

dc.contributor.authorŠiurytė, Aidana
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2023-09-18T16:40:33Z
dc.date.available2023-09-18T16:40:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000032278
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115849
dc.description.abstractThe concept Smart City is used widely but it is perceived differently as well. Literature review reveals key elements of the Smart City – Information and Communication Technologies and Smart Citizens. Nevertheless, raising public awareness is not a priority of local municipalities which are trying to develop cities. Focus group discussion aims to analyse citizens’ insights in regards to the Smart City and their contribution to creation of it. Case study of Vilnius examines a position of municipality in developing city as smart. Study contains suggestions for the improvement of communication in the city. Methods employed: comparative literature analysis, focus group investigation, case study.eng
dc.description.abstractIšmanaus miesto sąvoka yra naudojama gana plačiai, tačiau suprantama skirtingai. Literatūros apžvalga atskleidžia, jog pagrindiniai išmanaus miesto elementai yra informacinės ir komunikacinės technologijos bei išmanūs miestiečiai. Nepaisant to, plėtojant miestus, visuomenės informuotumo gerinimas nėra savivaldybės prioritetas. Diskusija tikslinėje grupėje skirta išanalizuoti miestiečių įžvalgas apie išmanų miestą bei indėlį jį kuriant. Vilniaus atvejo analizė atskleidžia savivaldybės poziciją vystant išmanų miestą. Studija pateikia komunikacijos mieste gerinimo pasiūlymus. Naudoti metodai: literatūros palyginamoji analizė, diskusija tikslinėje grupėje, atvejo analizė.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 254-262
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2016.900
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleAn analysis of key factors in developing a smart city
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionMykolo Romerio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltIšmanus miestas
dc.subject.ltInformacinės ir komunikacinės technologijos
dc.subject.ltIšmanūs miestiečiai
dc.subject.ltSumanus miestas
dc.subject.ltMiesto erdvė
dc.subject.ltŽmogiškasis kapitalas
dc.subject.ltDalijimosi ekonomika
dc.subject.ltAtviri valdžios duomenys
dc.subject.enSmart City
dc.subject.enInformation and communication technologies
dc.subject.enSmart citizens
dc.subject.enIntelligent city
dc.subject.enUrban space
dc.subject.enHuman capital
dc.subject.enSharing economy
dc.subject.enOpen government data
dcterms.sourcetitleMokslas - Lietuvos ateitis : Verslas XXI amžiuje = Science - future of Lithuania : Business in XXI Century
dc.description.issueNr. 2
dc.description.volumeT. 8
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2016.900
dc.identifier.elaba17184598


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record